„Amazon” įspėja apie naują sukčiavimą, kuriuo nusikaltėliai apgaudinėja klientus. Nereaguokite, kad neprarastumėte savo paskyros.
Naujas įspėjimas apie sukčiavimą paveikė „Amazon“ klientus, praneša kibernetinės saugos tarnybos. Elektroniniame laiške „Amazon” vardu informuojama apie neįprastą veiklą ir laikiną paskyros blokavimą. Žinutėje prašoma atkurti paskyrą naudojant nuorodą.
Įspėjimas dėl sukčiavimo „Amazon“ vartotojams: kaip atpažinti apgaulingus el. laiškus
Yra aiškių sukčiavimo požymių. Tai – abejotini siuntėjo adresai, el. laiške esančios nuorodos, grasinimai visam laikui užblokuoti paskyrą ir trumpas prašomų veiksmų įvykdymo terminas.
Sukčiai gautus duomenis gali panaudoti paskyroms perimti.
Gavote sukčiavimo laiškų? Kaip turėtumėte reaguoti dabar
Taip atrodo apgaulingi pranešimai kurie siunčiami „Amazon“ vardu:
Nukentėjusieji turėtų perkelti sukčiavimo laiškus į nepageidaujamų laiškų aplanką neatsakinėdami. Jei turite „Amazon“ paskyrą, turėtumėte patikrinti oficialiuosius puslapius arba programėlę, ar nėra panašių prašymų.
Šaltinis: Chip.de