Nusikaltėliai siunčia apgaulingus elektroninius laiškus „Amazon“ vartotojams, siekdami gauti asmeninių duomenų. Čia sužinosite, kaip galite nuo to apsisaugoti.
Šiuo metu „Amazon“ klientus atakuoja sukčiavimo laiškai. Nežinomi asmenys siunčia netikrus pranešimus apie tariamą paskyros sustabdymą dėl įtartinos veiklos arba neva neautorizuotą prisijungimą.
„Amazon” vartotojų konsultavimo centras įspėja dėl šio metodo. Laiške teigiama (1 ir 2 pavyzdžiai, žr. žemiau), kad kliento sąskaita buvo laikinai užblokuota ir kad reikia atnaujinti mokėjimo duomenis, kad būtų patvirtintos neseniai atliktos operacijos. Taip siekiama sugundyti aukas veikti greitai ir neapgalvotai.


Rizika būti apgautam kyla ir dėl to, kad šiuose sukčiavimo el. laiškuose naudojama personalizuota adreso forma. Tariamas „paskutinis bandymas prisijungti“ su IP adresu taip pat skirtas baimei sukelti. Vartotojai gali greitai atpažinti sukčiavimą pagal abejotinus siuntėjo adresus, suklastotus terminus, grasinimus užblokuoti paskyrą ir įtartinas nuorodas el. laiške.
Nukentėjusieji turėtų perkelti apgaulingus laiškus į nepageidaujamų laiškų aplanką, neatsakydami į juos. Visi, kurie iš tikrųjų turi „Amazon“ kliento paskyrą, turėtų ieškoti panašių prašymų programėlėje arba tiesiogiai svetainėje.
Niekada nebandykite spausti pateiktų nuorodų.
Šaltinis: Chip.de
Parašyti komentarą