Bendrovė „Meta Platforms“ paskelbė, kad jos dirbtiniu intelektu varomas pokalbių robotas naudosis „Reuters“ turiniu ir realiuoju laiku atsakinės į naudotojų klausimus apie naujienas ir aktualius įvykius. Apie tai pranešė „Reuters“.
Nei „Meta“, nei „Reuters“ neatskleidė finansinių partnerystės detalių. Tai pirmas „Meta“ sandoris su naujienų portalu per pastaruosius metus, be to, naujienų turinio jos paslaugose mažėja po reguliavimo institucijų ir leidėjų kritikos dėl dezinformacijos ir nesutarimų dėl pajamų pasidalijimo.
„Meta“ dirbtinio intelekto pokalbių robotą galima naudoti ‚Facebook‘, ‚WhatsApp‘ ir ‚Instagram‘. Socialinės žiniasklaidos milžinė nenurodė, ar ji naudos „Reuters“ turinį savo dideliam kalbos modeliui apmokyti.
„Galime patvirtinti, kad ‚Reuters‘ užmezgė partnerystę su technologijų bendrovėmis, kad galėtų licencijuoti mūsų patikimą, faktais pagrįstą naujienų turinį savo dirbtiniu intelektu paremtoms platformoms. Šių susitarimų sąlygos lieka konfidencialios“, – teigė ‚Reuters‘ atstovas spaudai.
Pasak „Axios“, kuri pirmoji pranešė šią naujieną, „Reuters“ gaus kompensaciją už prieigą prie savo žurnalistinio turinio pagal daugiametę sutartį.
Bendradarbiaudama su „Reuters“, „Meta AI galės atsakyti į su naujienomis susijusius klausimus, pateikdama trumpus atsakymus ir nuorodas į ‚Reuters‘ turinį“, – sakė „Meta“ atstovas.
Panašias dirbtinio intelekto partnerystes su žiniasklaidos priemonėmis yra sudariusios ir kitos bendrovės, pavyzdžiui, „OpenAI“, sukūrusi „ChatGPT“, ir Džefo Bezoso remiamas startuolis „Perplexity“. Agentūra „Reuters“ jau bendradarbiauja su „Meta“ dėl faktų tikrinimo, kuris prasidėjo 2020 m.
Parašyti komentarą