Finansinių technologijų bendrovė „Paysera“ susidūrė su DDoS ataka, dėl kurios jos klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai gali patirti paslaugų veikimo trikdžių ar lėtesnį sistemų darbą. Kaip skelbiama bendrovės pranešime, įmonės IT specialistai aktyviai dirba, siekdami kuo greičiau atkurti paslaugas.
„DDoS atakos apsunkina sistemų veikimą ir paslaugų pasiekiamumą, tačiau jos nekelia grėsmės klientų duomenų ar lėšų saugumui. Apie visišką sistemų atkūrimą pranešime papildomai“, – teigia „Paysera“.
Bendrovė atsiprašo savo klientų bei internetinių parduotuvių pirkėjų už patirtus nepatogumus ir dėkoja už supratingumą.
Tai jau antras kartas per trumpą laiką, kai „Paysera“ tampa kibernetinių atakų taikiniu – praėjusią savaitę įvykusi panaši ataka sutrikdė paslaugų teikimą, tačiau sistemų veikla pradėta atkurti per dvi valandas, o visiškai paslaugos buvo grąžintos kitą dieną. Tuomet bendrovės vadovas Marijus Plančiūnas pabrėžė, kad ataka buvo gerai suplanuota ir sudėtingesnė nei įprasta.
DDoS atakos yra kibernetiniai išpuoliai, kai didelis kiekis užklausų nukreipiamas į interneto svetaines, siekiant perkrauti ir sutrikdyti jų veikimą. Kol kas nėra aišku, kas yra šių išpuolių organizatoriai, tačiau „Paysera“ specialistai deda visas pastangas, kad užtikrintų stabilų paslaugų veikimą ateityje.
Kaip veikia „Paysera” sistemos, galite patikrinti čia: status.paysera.com
Parašyti komentarą