Jau anksčiau buvo minėta, kad šiais metais „Threads“ bus rodomos reklamos. Po bandymų JAV „Meta“ paskelbė, kad dabar ji bus daug prieinamesnė visiems reklamuotojams. Iš pradžių juos matys tik kelių konkrečių šalių naudotojai, tačiau palaipsniui reklamos bus diegiamos daugiau nei 30 „Threads“ rinkų.
„Meta“ pabrėžia, kad skelbimus diegia palaipsniui, kad suprastų, kaip gauti geriausią patirtį tiek naudotojams, tiek reklamuotojams. „Threads“ patalpintus skelbimus bus galima atskirti pagal pilką ‚Sponsored‘ ženklą šalia vartotojo vardo. Iš pradžių skelbimai buvo išbandyti nedideliu mastu su keliais prekių ženklais JAV ir Japonijoje.
„Instagram“ ir ‚Threads‘ generalinis direktorius Adamas Mosseri sako suprantantis naudotojų susirūpinimą ir nenorą matyti remiamą turinį, tačiau reklamos yra būtinos, kad ‚Threads‘ egzistuotų. Žinoma, socialinio tinklo valdymui reikia pinigų, todėl reklama yra būdas užtikrinti, kad „Threads“ ir toliau būtų galima naudotis nemokamai.
Parašyti komentarą