Bendrovė „Mazda“ pateikė paraišką įregistruoti naują logotipą. Jau visai netrukus „Mazda” logotipas atrodys šiek tiek kitaip.
Pirmą kartą „Mazda“ V formos sparno logotipą pristatė 1997 m., o per daugelį metų simbolis buvo atnaujintas trimis nedideliais variantais.
Logotipas taip pat buvo pristatytas kartu su naujuoju „Mazda“ žodiniu ženklu, kuriame įmonės pavadinimas užrašytas didžiosiomis raidėmis ir nauju šriftu, naudojamu „Mazda Foundation“ ir „Mazda Driving Academy“ prekės ženkluose, taip pat ant tokių automobilių kaip „Mazda 3“.

Japonijos automobilių prekės ženklas nuo 1975 m. naudoja tą patį ženklą – mažąsias raides „m“ ir „a“ bei didžiąsias „d“ ir „z“, iš kurių pastarosios turi šabloninę išvaizdą.
Automobilių gamintojo interneto svetainėje rašoma, kad V formos sparnai simbolizuoja siekį „nuolat tobulėti, kad būtų užtikrintas stiprus ir nenutrūkstamas augimas“, taip pat rodo bendrovės „lankstų mąstymą, kūrybiškumą, gyvybingumą, geranoriškumą ir atsparumą“.
Parašyti komentarą