„Apple“ paskelbė apie rekordinę 300 milijonų JAV dolerių investiciją į savo naujausią kino projektą – „F1 The Movie“. Šis filmas, kuriamas išskirtinai „Apple TV+“ platformai, žymi vieną ambicingiausių bendrovės žingsnių pramogų industrijoje. Tokia suma ne tik prilygsta, bet ir lenkia ankstesnius didelio biudžeto projektus, įskaitant „Killers of the Flower Moon“, kuriam buvo skirta apie 215 milijonų dolerių.
Nepaisant įspūdingo biudžeto, kino industrijos analitikai projektą vertina kaip rizikingą. Skaičiuojama, kad norint atsipirkti, filmas turės pasaulyje sugeneruoti bent 600 mln. dolerių pajamų – tai dvigubai daugiau nei investuota suma. Kaip teigia aktorius ir prodiuseris Mattas Damonas, šiandien filmo sėkmė nebepriklauso vien nuo kino teatrų lankomumo: būtina įvertinti tiek gamybos, tiek rinkodaros išlaidas, kurios galutinį biudžetą padvigubina.
Dar neaišku, kiek lėšų „Apple“ skirs filmo reklamai, tačiau žinoma, kad dalis rinkodaros strategijos jau pradėta. JAV naudotojai pastebėjo, jog jų įrenginiuose pasirodo pranešimai apie siūlomas nuolaidas bilietams į F1 filmą – šiam tikslui pasitelkta net „Wallet“ programėlė. Vartotojai atkreipė dėmesį, kad šių pranešimų negalima išjungti, o tai kelia klausimų dėl privatumo ir reklamos ribų.
Nepaisant visų rizikų, „Apple“ ir toliau ryžtingai investuoja į originalų turinį. Įmonės duomenys rodo, kad vien į „Apple TV+“ projektus jau investuota daugiau nei 20 milijardų dolerių, nors platforma vis dar generuoja apie 1 mlrd. dolerių metinių nuostolių. Tai rodo ilgalaikę strategiją – plėsti turinio pasiūlą, stiprinti prekės ženklą ir siekti pozicijos tarp svarbiausių transliacijos platformų pasaulyje, net jei tai reikalauja trumpalaikių finansinių nuostolių.
Ar F1 tematika paremtas filmas pateisins lūkesčius – dar anksti spręsti. Kol kas aišku viena: „Apple“ demonstruoja ne tik finansinę galią, bet ir pasirengimą konkuruoti aukščiausiame kino industrijos lygmenyje.