Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Kita Ar pirkėjas turi sumokėti už parduotuvėje sudaužytas ar sugadintas prekes?
KitaVerslas

Ar pirkėjas turi sumokėti už parduotuvėje sudaužytas ar sugadintas prekes?

Ar pirkėjas turi sumokėti už parduotuvėje sudaužytas prekes
Dalintis

Jei pirkėjas netyčia sudaužo ar sugadina prekę parduotuvėje, jis neprivalo už ją mokėti. Papasakosime apie kai kuriuos niuansus, kurie padės jums „pastatyti į vietą” įžūlią administraciją.

Pasitaiko situacijų, kai pirkėjas gali netyčia sudaužyti alkoholio butelį, pamesti ant grindų cukraus maišelį, kiaušinių dėžutę ir kitus produktus. Tačiau nedaugelis žino, kad jei pakeliui į kasą netyčia ką nors sudaužysite ar sugadinsite parduotuvėje, už sugadintą prekę nereikia mokėti.

Už prekių saugojimą iki pirkimo momento atsako pati parduotuvė

Sudaužyta prekė parduotuvėje

Visų pirma, jei įvykis yra traktuojamas netyčiniu, klientui administracinė ar baudžiamoji atsakomybė negresia. Skubėti padengti nuostolius būtinybės tikrai nėra. Toliau bus išdėstomos aplinkybės į kurias reikėtų atsižvelgti, norint išvengti apmokėjimo už sugadintą parduotuvės turtą.

  • Patikrinkite, ar prekės buvo išdėstytos tvarkingai. Priešingu atveju, kaltę turi prisiimti pardavėjas ir neturi teisės reikalauti žalos atlyginimo.
  • Įsitikinkite ar lentynos atitinka atstumų standartus: 1,4 m – prekybiniam plotui iki 100 m2; 1,6 m – prekybiniam plotui nuo 100 iki 150 m2; 2 m – prekybiniam plotui nuo 150 iki 400 m2; 2,5 m – prekybiniam plotui nuo 400 m2.
  • Svarbu pabrėžti, jog kilus ginčui, neprivalote susimokėti už sudaužytą prekę iškart. Tik teismas gali įpareigoti padengti nuostolius parduotuvei (aišku, gali prisidėti teisminės išlaidos).
  • Taip pat pasidomėkite ar parduotuvės individualūs nuostatai reikalauja susimokėti už sugadintą prekę. Kai kurios parduotuvės Lietuvoje vadovaujasi principu, jog klientas visada teisus.

Niekas negali versti pirkėjo pirkti nereikalingų ar nekokybiškų prekių. Už visas parduotuvėje esančias prekes – už jų vientisumą ir pateikimą – atsako parduotuvės darbuotojai. Taigi, jie atsako už jas tol, kol kas nors jas nuperka – sumoka kainą prie kasos.

Jei vis dėlto susidūrėte su konfliktine situacija, tuomet norėdami įrodyti, kad prekes sugadinote netyčia, paprašykite administracijos peržiūrėti vaizdo įrašą iš vaizdo stebėjimo kamerų.

Jei tai neišsprendžia situacijos, tuomet į įvykio vietą kvieskite policiją.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Mindaugas Bružas

Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius, rašantis apie naujienas, įvykius ir praktiškus patarimus. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią informaciją. Padedu atrasti naudingas žinias ir pasidalinti svarbiausiais įvykiais, kurie gali turėti įtakos mūsų gyvenimui.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Didelės karinės investicijos Lietuvoje

Europos investicijų bankas (EIB) suteiks Lietuvai 540 mln. eurų paskolą naujos karinės bazės statybai

Europos investicijų bankas (EIB) planuoja suteikti Lietuvai 540 milijonų eurų paskolą karinės...

Degalų kainos didės / Anna Maloverjan / Shutterstock.com

Degalų kainos Lietuvoje kyla. Iranas ir Izraelis daro įtaką kainoms degalinėse

Degalų kainos šalyje pradės kilti dar šią savaitę (kaip tik per ilgąjį...

Intel atleis daug darbuotojų / Sundry Photography / Shutterstock.com

„Intel” atleis penktadalį darbuotojų. Tai – bandymas „šalinti organizacinį sudėtingumą“

Remiantis žiniasklaidos pranešimais, prastėjančią padėtį išgyvenanti technologijų milžinė „Intel“ ketina atleisti net...