Viešojoje erdvėje pasigirdo diskusijų apie „Swedbank“ paslaugų pokyčius. Pasirodo, iki praėjusių metų pabaigos „Swedbank“ vartotojai komunalinius mokesčius galėjo apmokėti per „Swedbank“ bankomatą, o tai buvo ypač patogu vyresnio amžiaus žmonėms, kurie dar nesusidūrę su skaitmeninėmis priemonėmis. Šiais metais ši paslauga nebeteikiama. Kodėl ir ar vietoj jos klientams bus pasiūlytos kitos alternatyvos?
Norėdami pristatyti naujas paslaugas, turite ko nors atsisakyti
„Swedbank“ Ryšių su žiniasklaida skyriaus vadovas Janis Kropsas aiškina, kad praėjusių metų pabaigoje iš tiesų įvyko bankomatų IT funkcijų pakeitimų, o galimybės apmokėti sąskaitas bankomate nebėra. Taip yra todėl, kad bankomatai taip pat turi naujų techninių poreikių, o norint įdiegti naujas paslaugas klientams, deja, kai ko tenka atsisakyti. Vertinant klientų įpročius, labiausiai nukentėjo sąskaitų apmokėjimo bankomatuose funkcija, nes ja naudojasi nedaug klientų. Jis aiškina: „Žinoma, suprantame, kad tokie pokyčiai gali būti nemalonūs ar nepatogūs nedideliam skaičiui klientų, kurie vis dar jais naudojasi, todėl skatiname juos naudotis kitomis mokėjimo galimybėmis, atsižvelgiant į tai, kas jiems atrodo patogiausia alternatyva.“
Kokios alternatyvos?
Paklaustas, kokias alternatyvas gali rinktis „Swedbank“ klientai, Jānis Kropsas sako: „Žinoma, klasikiniu atveju rekomenduojame naudotis internetine bankininkyste arba mobiliąja programėle. Tačiau suprantame, kad naudojimasis internetine bankininkyste kas mėnesį kai kuriais atvejais gali būti ne pats patogiausias variantas. Todėl raginame kaip alternatyvą naudotis įprastomis arba apibrėžtomis mokėjimo galimybėmis“. Tai reiškia, kad jei kiekvieną mėnesį gaunama fiksuota sąskaita, ją galima apmokėti kaip periodinį mokėjimą (kliento nurodytą dieną bus atliekamas reguliarus pervedimas į iš anksto nurodytą paslaugų teikėjo sąskaitą), todėl klientui nereikės kiekvieną mėnesį naudotis internetine bankininkyste.
Arba galima naudoti išankstinius mokėjimus (juos galima iš anksto nurodyti internetinėje bankininkystėje ir pasirinkti kaip paruoštą elementą kiekvieno mokėjimo metu), tačiau juos atliekant jau reikės kartą per mėnesį prisijungti prie internetinės bankininkystės. Priklausomai nuo paslaugų teikėjo, dauguma jų taip pat siūlo e. sąskaitų faktūrų išrašymą. Tai reiškia, kad jei duosite paslaugų teikėjui sutikimą, gausite e. sąskaitą internetinėje bankininkystėje ir ji bus apmokėta automatiškai, jums nereikės prisijungti.
„Bet jei visa tai vis dar atrodo per daug sudėtinga, mes, žinoma, taip pat galime pasiūlyti sąskaitų apmokėjimą skyriuje arba paskambinus į konsultacijų centrą. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad už mokėjimą filiale arba telefonu imamas mokestis. Už banko ribų taip pat rekomenduojame pasinaudoti kitų prekybininkų siūlomomis bendradarbiavimo galimybėmis.
Pavyzdžiui, sąskaitas patogiai apmokėti galima parduotuvių tinklo „Maxima“ kasose, „Lietuvos pašto“ filialuose arba pas patį paslaugos teikėją“, – aiškina ‚Swedbank‘ Ryšių su žiniasklaida tarnybos vadovas.
Šaltinis: la.lv
Manau reikia istatymo,kad bankas tarnauja zmonems o ne atvirksciai,
Niekam tie seneliai neidomus, tuo labiau bankams. Seneliai sukūrė gerbūvį jaunimui ir savo misiją atliko. Daugiau jie nereikalingi. šstumimas is socialines erdvės. Paskaiciuokit kiek senu zmoniu sedi kavinese ar restoranuose. Jei pamatysit tai bus uzsieneciai senjorai. O mūsų seneliams tik tik pavadinimą suteikė „”senjorai”
Senuku isstumimas is banku o taip tie seneliai norejo kaip kadaise nueiti i banka ir sumokėti mokescius is savo menkos pensieles dabar teks seneliams pirkti kompiuterius aiti kompiuteriu kursus