Bendrovė „Coca-Cola“ buvo smarkiai kritikuojama už tai, kad šiemet savo tradicinę kalėdinę reklamą sukūrė naudodama dirbtinį intelektą. Ji šiek tiek padaryta netobulai, o kai kuriais momentais joje aiškiai matyti dirbtinis intelektas. Tačiau vienas „Reddit“ naudotojas nusprendė ją perdaryti ir vaizdo įrašui suteikti daugiau draivo. Šio straipsnio apačioje galėsite peržiūrėti šį vaizdo įrašą.
Dirbtinis intelektas yra visur
Ar prisimenate pirmųjų dirbtinio intelekto modelių vaizdo įrašus, kuriuose Vilas Smitas valgo spagečius, nors kartais atrodo, kad spagečiai valgo Vilą Smitą? Šis vaizdo įrašas, kaip ir dešimtys kitų, tapo virusiniu dėl savo neįtikėtino absurdiškumo. Vaizdo įrašų generatoriai buvo tokie ydingi, kad sukūrė turinį, kuris labiau priminė pikselių mišrainę nei ką nors prasmingo. Dabar kažkas panašaus atsitiko su perdirbta „Coca-Cola“ reklama.
Perdarytas vaizdo įrašas, kaip ir originalas, prasideda nuo pažįstamų „Coca-Cola“ sunkvežimių, važiuojančių snieguotu keliu. Staiga vienas iš jų sprogsta. Kitame kadre baltasis lokys meta savo jauniklį į upę. Tada dvi moterys susiginčija, sunkvežimis vėl sprogsta, o Kalėdų Senelis stebuklingai nukrenta ant žemės. Kitame kadre matyti, kaip vyras dantimis atidaro kokakolos butelį ir kramto metalinį dangtelį. Ir vėl gaisras – šį kartą sprogsta viena iš parduotuvių, išmesdama į orą krūvą dovanų ir pravažiuojantį sunkvežimį. Galiausiai matome galutinį miesto ir Kalėdų eglutės, virš kurios skrenda Kalėdų Senelis savo rogėmis, kadrą. Tačiau po kelių sekundžių viskas vėl sprogsta, šį kartą visą miestą užlieja didžiulė ugnies, sniego ir dūmų banga.
Vaizdo įrašą peržiūrėję komentatoriai pritarė autoriui. Vieni toliau juokavo, kad tai yra originalo „režisūrinė ištrauka“, kiti rašė, kad jį režisavo Maiklas Bėjus, o treti teigė, kad būtent taip turėjo atrodyti tikra „Coca-Cola“ reklama.
Verta paminėti, kad originalas buvo smarkiai sukritikuotas, nes yra daug žmonių, kurie nepritaria dirbtinio intelekto naudojimui kuriant vaizdus, vaizdo įrašus ir net tekstus, ypač daug dėmesio skiriant didelėms bendrovėms. Tiesa ta, kad generatyviniai modeliai mokomi iš didžiulio kiekio duomenų, įskaitant nelicencijuotus vaizdus, vaizdo įrašus, straipsnius, knygas, muziką ir kitą medžiagą. Atitinkamai rezultatas gali būti iš dalies nukopijuotas iš šių neteisėtų kūrinių.
Parašyti komentarą