Prieš kelias savaites didžiuosiuose ekranuose pasirodė kultinio vaizdo žaidimo „Minecraft“ ekranizacija, kuri nuo pat pirmųjų premjeros dienų sužavėjo viso pasaulio žiūrovus ir kasose surinko stulbinančias sumas. Šiuo metu filmas jau greitai pasieks 1 milijardą dolerių pajamų.
Atrodytų, kad vidutinį įvertinimą (IMDb – 5,9) turintis filmas nėra sėkmingas pagal kišenę, tačiau galinga ryšių su visuomene kampanija padarė savo darbą. Iš tiesų „Minecraft“ reklaminė kampanija tapo viena didžiausių kino istorijoje, todėl vaizdo žaidimo adaptacija tapo labai atpažįstama. Ypač daug triukšmo sukėlė „Warner Bros.“ bendradarbiavimas su „McDonald’s“, nes tiek užkietėję gerbėjai, tiek visi kiti rikiavosi į eilę, kad įsigytų mažų figūrėlių.
Nuo šios akimirkos filmas visame pasaulyje surinko 720,8 mln. dolerių. Ypač didelį šuolį „Minecraft“ padarė per Velykų šventes, prie savo kasos pridėdamas dar 100 mln. dolerių. Jis jau tapo daugiausiai pajamų šiais metais surinkusiu filmu Holivude, ir tikėtina, kad tokiais tempais „Minecraft“ netrukus gali tapti pirmuoju 2025 m. filmu, įstojusiu į milijardierių klubą.
Apskritai bendrovei „Warner Bros.“ pavyko įtvirtinti lyderio pozicijas ne tik su „Minecraft“, bet ir su naujuoju siaubo filmu „Nuodėmės užkalbėtojai“, kurį žiūrovai įvertino aukštu 8,2 balo, o ekspertai skyrė beveik puikų 98 proc. balų iš 100 proc. įvertinimą. Per pirmąjį savaitgalį filmas surinko 61 mln. dolerių.
Šaltinis: variety.com
Parašyti komentarą