Pradžia Straipsniai Kita Moteris patyrė nemalonią situaciją bandydama įnešti pinigus į bankomatą: „Likau be pinigų“
Kita

Moteris patyrė nemalonią situaciją bandydama įnešti pinigus į bankomatą: „Likau be pinigų“

Swedbank bankomatai
Dalintis

Viena moteris susidūrė su nemalonia patirtimi bandydama įnešti pinigus į bankomatą – galiausiai liko be lėšų ir stovėjo prie bankomato „nukabinusi nosį”.

Viename Latvijos mieste gyventoja Aleksandra pateko į gana neįprastą situaciją – penktadienio vakarą ji bandė įnešti pinigus į savo „Swedbank“ sąskaitą, kad laiku atliktų svarbų pavedimą, tačiau susidūrė su techninėmis problemomis: bankomatas „pakibo“, o pinigai į sąskaitą taip ir nebuvo įskaityti, praneša „Bez tabu“.

„Norėjau įnešti 55 eurus. Tai buvo įvairių nominalų kupiūros – viena 20 eurų, viena 10 eurų ir penkios po 5 eurus. Įdėjau pinigus į bankomatą, jis pradėjo juos skaičiuoti, bet po kurio laiko vieną 10 eurų kupiūrą grąžino atgal. Kitų kupiūrų jau nebebuvo. Po to užsidarė pinigų įvedimo langelis, o bankomatas pradėjo elgtis labai keistai“, – pasakojo Aleksandra.

Ji priduria, kad bankomatas ėmė skleisti neįprastus garsus, ilgai veikė tarsi apdorodamas įdėtus pinigus, kol staiga „užstrigo“, atliko perkrovimą ir grįžo į pradinį meniu – tarsi joks veiksmas visai nebuvo įvykęs.

Swedbank bankomatai

Aleksandra šią patirtį palygino su nelaimingo bilieto ištraukimu. Ji nedelsdama susisiekė su banko klientų aptarnavimo centru ir pranešė apie įvykį. Banko atstovai patvirtino, kad jos pretenzija priimta, bet kartu informavo, jog kadangi tai – penktadienis, savaitgaliais inkasacija nevykdoma.

„Faktas, kad bankas nėra tinkamai sureguliavęs šio proceso, nėra kliento atsakomybė“, – pabrėžė Aleksandra.

Po kelių dienų jos sąskaitą pasiekė 20 eurų pervedimas. Tai sukėlė moters nuostabą – iš pradžių ji manė, kad tai simbolinė kompensacija. Tačiau vėl susisiekusi su banku, Aleksandra sužinojo, kad bankas šią situaciją laiko išspręsta. Ji su tuo nesutinka – iš pradinės 55 eurų sumos vis dar trūksta 25 eurų.

Norėdama išsiaiškinti, kodėl visa suma nebuvo grąžinta ir kaip apskritai galėjo nutikti tokia situacija, laida „Bez tabu“ kreipėsi į centrinį „Swedbank“ biurą.

Banko atstovai pripažino, kad tokios techninės klaidos kartais pasitaiko. Dažniausia priežastis – pinigų užstrigimas bankomate. Tačiau jie taip pat pažymi, kad inkasacijos metu tokie „dingę“ pinigai paprastai yra surandami ir grąžinami į kliento sąskaitą.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Atraskite kur yra pelėda

Pelėda sėdi medyje, bet tik 2 % žmonių ją pastebi

Pelėdos yra neįtikėtinai įgudusios maskuotės meistrės – tikros aplinkos susiliejimo ekspertės. Dėl...

Oro linijų saugumas

Paskelbtas saugiausių ir rizikingiausių oro linijų reitingas – sąrašuose ir „airBaltic“

Po birželio 12 d. Ahmadabade (Indija) įvykusios „Air India“ lėktuvo katastrofos, nusinešusios...

Maxima Ačiū kortelėje sukaupti pinigai

Kai gera širdis virsta įtarimu – kaip lojalumo kortelė gali pakišti koją

Ar kada susimąstėte, kad paprastas, mandagus gestas gali tapti jūsų patekimo į...

Latvija, Ryga / BalkansCat / Shutterstock.com

Grandiozinė naujiena: Ryga aplenkė Ženevą ir Antverpeną – pripažinta geriausia vasaros kryptimi Europoje!

Latvijos sostinė 2025 m. vasarą užkariavo keliautojų širdis ir „The Guardian“ sąraše...