Vokietijos vartotojų organizacija „Stiftung Warentest“, atlikusi internetinių ypač pigių pirkinių prekyviečių tyrimą, nustatė keletą reikšmingų trūkumų. Pavyzdžiui, bendrovės „Wish“ užsakytas plaukų džiovintuvas užsidegė, kai buvo užblokuotas oro tiekimas, paskelbė Berlyne dirbantys testuotojai. Kitų paslaugų teikėjų produktai iš viso nebuvo pristatyti arba buvo prastesni, nei aprašyta internete.
Testuotojų teigimu, maitinimo bankai neturėjo nurodytos galios arba greitai išsikraudavo. Kai kuriais atvejais įkrovikliai taip pat buvo prastesni nei aprašyta internete. „Stiftung Warentest“ taip pat nustatė keletą ‚aiškių trūkumų‘ parduotuvių bendrosiose sąlygose. Kitais atvejais prekių grąžinimas buvo gana brangus – 50 eurų – arba labai nepatogus.
Analizuotos internetinės parduotuvės – „Aliexpress“, „Amazon Marketplace“, „Banggood“, „Ebay“, „Fruugo“, „Temu“ ir „Wish“ – kartais bando suvilioti pirkėjus ypatingomis nuolaidomis. Tai gali būti maitinimo bankas už septynis eurus, plaukų džiovintuvas už 13 eurų arba įkroviklis už keturis eurus. Pristatymas dažnai nieko nekainuoja arba kainuoja labai nedaug. Mažmenininkai dažnai įsikūrę Kinijoje.
Šaltinis: rbb24.de
Parašyti komentarą