Kinijos bendrovė „TCL Electronics“ pasigyrė didėjančiu šio prekės ženklo televizorių populiarumu. Pažymėtinas ženklus metinis pardavimų augimas.
Nors neginčijama televizorių rinkos lyderė yra „Samsung“, kinų konkurentai pradeda sekti jai iš paskos. Praėjusiais metais antrąją vietą pagal pardavimus užėmė „Hisense“, o kita gerai žinoma bendrovė taip pat praneša apie vis geresnius rezultatus.
Kalbame apie TCL, kurios pardavimai pernai, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 14,8 proc. Tai reiškia, kad buvo parduota rekordinis 29 mln. šių prietaisų vienetų skaičius.
Ypač vaisingas šiuo požiūriu buvo ketvirtasis 2024 m. ketvirtis. – Palyginti su praėjusiais metais, pardavimai išaugo 19,3 proc., o per ketvirtį – net 20 proc.
Svarbiausią vaidmenį šioje statistikoje atliko didelės įstrižainės modeliai. Labiausiai išaugo 75 colių ir didesnės įstrižainės modelių pardavimai – 39,8 proc. daugiau, o vidutinė per metus parduotų TCL televizorių įstrižainė padidėjo 1,3 colio – iki 52,4 colio.
Ypač didelis augimas pastebėtas Europos rinkoje, kur pardavimai padidėjo 33,8 proc. palyginti su 2023 m. Didelę paklausą taip pat turi modeliai, kuriuose naudojama „Quantum Dot“ ir „Mini LED“ technologija.
Šaltinis: komputerswiat.pl
Na komunistinio kiniško shudo tikrai nepirkaim
Na komunistinio šūdo tirai nepirksim