Šie tyrimų rezultatai daugeliui gali būti netikėti. Bendrovė „fritz-kola“ kartu su YouGov tyrimų institutu nusprendė patikrinti vadinamąjį porcijos dydžio efektą gazuotų gėrimų kontekste. Paaiškėjo, kad kuo didesnę gėrimo pakuotę perkame, tuo daugiau gėrimo suvartojame. Kodėl taip yra?
Pasirodo, pakuotės tūris turi įtakos didesniam vartojimui. Duomenys parodė, kad namų ūkiai, kurie renkasi mažesnius gėrimų butelius, jų suvartoja mažiau.
„Mūsų tikslas – mažomis pakuotėmis propaguoti sąmoningas malonumo akimirkas ir skatinti tvaresnį vartojimą“, – pabrėžia Mirco Wolfas Wiegertas, bendrovės „fritz-kola“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.
Fritz-kola taip pat parengė kampaniją, skatinančią sąmoningesnį gėrimų vartojimą.
Pirkti daugiau reiškia vartoti daugiau?
Tyrimą „fritz-kola“ užsakymu atliko tyrimų institutas „YouGov“. Jame buvo analizuojamas vadinamasis porcijos dydžio efektas, susijęs su gazuotais gėrimais. Paaiškėjo, kad pakuotės tūris turi įtakos didesniam vartojimui. Duomenys parodė, kad:
- namų ūkiai, kurie renkasi mažesnius gėrimų butelius (iki 0,5 litro imtinai), per dieną suvartoja vidutiniškai 419 ml gazuotų gėrimų,
- šis skaičius padvigubėja, kai perkami vidutinio dydžio buteliai (iki 1 litro),
- ir patrigubėja, jei perkama didesnė nei 1 litro talpa.
Sąmoningas vartojimas prasideda nuo butelio dydžio. Mums „fritz-cola“ kolos ir gazuoti gėrimai yra kultūros prekės suaugusiesiems, kurias siūlome tik 0,2, 0,33 ir 0,5 litro talpos buteliuose. Mūsų tikslas – mažomis pakuotėmis propaguoti sąmoningas malonumo akimirkas ir skatinti tvaresnį vartojimą“, – pabrėžia ‚fritz-kola‘ įkūrėjas ir generalinis direktorius Mirco Wolfas Wiegertas.
Vartotojai turėtų vartoti gėrimus sąmoningiau?
Atliktas tyrimas yra sąmoningo vartojimo skatinimo dalis. Kaip teigia jo autoriai, patys vartotojai pastebi, kad pirkdami mažus butelius jie lengviau sumažina vartojimą. Dėl kokios priežasties vartotojai renkasi didelius butelius? Pasirodo, kad dažniausia priežastis, kodėl jis ar ji renkasi mažesnę pakuotę, yra ta, kad toks gėrimas ilgiau išlieka šviežias. Kita vertus, didesni buteliai suteikia vartotojui laisvę spręsti, kiek ir kada gerti.
Neįprastas „fritz-kola“ kampanijos herojus
Be tyrimų, „fritz-kola“ taip pat parengė humoristinę šviečiamąją kampaniją. Jos herojus – dinozauras, kuris klausia: Kaip dideli turėtume būti, kad mūsų suvartojamo cukraus kiekis atitiktų mūsų suvartojamo cukraus kiekį?
„Savo kampanija norime atkreipti dėmesį į tai, kaip galima įgalinti sąmoningą vartojimą (…). Norime įkvėpti tikrus pokyčius, kurie paveiks visą gėrimų pramonę. Malonumas ir sveikata vienas kitam neprieštarauja, jei sukursime pagrindą sąmoningam vartojimui”, – apibendrina Mirco Wolfas Wiegertas.
Šaltinis: portalspozywczy.pl
Parašyti komentarą