Pradžia Technologijos Apžvalgos ir naujienos „Android Auto“: naudotojai praneša apie netikėtus persikrovimus ir ryšio problemas
Apžvalgos ir naujienos

„Android Auto“: naudotojai praneša apie netikėtus persikrovimus ir ryšio problemas

Android-Auto-logotipas
Dalintis

Šiuo metu „Android Auto“ naudotojai susiduria su erzinančia problema. Jų išmanieji telefonai iš naujo įsijungia, kai tik bando užmegzti belaidį ryšį su automobilyje esančiomis sistemomis. Atrodo, kad ši problema atsirado 13.4 ir 13.5 „Android Auto“ versijose, dėl kurios vartotojai pateikė daugybę skundų.

Keliuose „Reddit“ pranešimuose nurodoma, kad prie „Android Auto“ belaidžiu ryšiu prijungti išmanieji telefonai netikėtai paleidžiami iš naujo. Vartotojai praneša apie panašias problemas, kai jų įrenginiai, belaidžiu ryšiu prijungti prie „Android Auto“, iš naujo įsijungia arba netinkamai veikia.

Kai kurie naudotojai praneša ne tik apie pakartotinio paleidimo problemą, bet ir apie tai, kad jų belaidis ryšys apskritai neveikia. Jie turi iš naujo paleisti savo išmaniuosius telefonus kiekvieną kartą, kai nori iš naujo belaidžiu ryšiu prijungti „Android Auto“.

Nors „Google“ dar viešai nepatvirtino šios problemos, galimas sprendimas – naujausios „Android Auto“ versijos 13.7 atnaujinimas. Vartotojai turėtų patikrinti, ar „Google Play“ parduotuvėje galima rasti atnaujinimą. Pastebima, kad daugiausia skundų gaunama iš naudotojų, naudojančių 13.5 versiją.

 

Kiti patarimai

  • Išvalykite talpyklą: Kartais gali padėti išvalyti programos „Android Auto“ talpyklą. Norėdami tai padaryti, eikite į išmaniojo telefono nustatymus, pasirinkite „Apps“ ir tada „Android Auto“. Ten rasite galimybę išvalyti talpyklą.
  • Iš naujo įdiekite programą: Pabandykite pašalinti programėlę „Android Auto“ ir iš naujo ją įdiegti.
  • Iš naujo paleiskite išmanųjį telefoną: kartais problemas gali padėti išspręsti paprastas išmaniojo telefono paleidimas iš naujo.
  • Patikrinkite, ar nėra atnaujinimų: Įsitikinkite, kad ir išmanusis telefonas, ir programėlė „Android Auto“ yra atnaujinti.
  • Patikrinkite kabelinį ryšį: patikrinkite, ar problema nekyla ir naudojant laidinį ryšį. Jei ne, problema gali būti susijusi su belaidžiu ryšiu.

Jei pirmiau pateikti patarimai nepadeda, kreipkitės į „Google“ pagalbos tarnybą arba ieškokite panašių problemų „Android Auto“ forumuose. Gali būti, kad kiti naudotojai turėjo panašios patirties ir rado sprendimą.

Šaltinis: Schmidtisblog

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Donatas Varnas

Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Apmokame sąskaitas naudojant NFC ryšį

Jau greitai telefonu mokėsite greičiau ir paprasčiau. Nauji NFC 15 standarto pokyčiai jums patiks

Verta žinoti, jeigu atsiskaitote telefonu, naudojate „Near Field Communication“ (NFC) technologiją. Visai...

Galaxy A07

Mažesniam biudžetui: vienas sėkmingiausių „Samsung“ telefonų sulauks įpėdinio

„Samsung Galaxy A06“ netrukus turės įpėdinį – bendrovė jau kuria naują pigesnių...

Naujovė iš WhatsApp / Markus Mainka / Shutterstock.com

„WhatsApp“ su visiškai nauja galimybe: vartotojai gali susikurti savo dizainą itin paprastai

Android Beta naudotojai jau gali išbandyti naują „WhatsApp“ dirbtinio intelekto (DI) funkciją...

WhatsApp privatumas

Bloga žinia visiems „Whatsapp“ naudotojams – vis daugiau žmonių pradeda ją trinti

Bloga žinia „WhatsApp“ naudotojams – vis daugiau žmonių nusprendžia ištrinti programėlę. Daugelis...