Mažose ir nepatikrintose parduotuvėse, kuriose siūlomi pigesni „Xiaomi“ gaminiai, neretai galima rasti Kinijos rinkai skirtų prietaisų. Tokie prietaisai paprastai atnaujinimus gauna pavėluotai, ne visada palaiko pasaulinę programinę įrangą ir gali neveikti su „Google“ paslaugomis. Tačiau rimčiausia problema yra visiškas garantinio aptarnavimo nebuvimas. Papasakosime, kaip išvengti tokių situacijų ir neprarasti pinigų bandant greitai ar pigiai įsigyti naujovę, aplenkusią oficialius kanalus.
Šis patikrinimas ypač svarbus tiems, kurie telefonus perka iš AliExpress, Allegro, Amazon, DHgate ir kitų elektroninių parduotuvių.
Kaip sužinoti, kokį „Xiaomi“ telefoną turiu?
Kiekvienas originalus „Xiaomi“ išmanusis telefonas turi unikalų serijos numerį ir IMEI (International Mobile Equipment Identity). Jį galima rasti ant dėžutės, po išimama baterija arba surinkus *#06# telefone.
Jei prietaiso neturite po ranka arba jis neįsijungia, serijos numerį galite rasti ant originalios gaminio pakuotės, čekio arba pirkimo sąskaitoje faktūroje.
Kinijos įmonė aktyviai kovoja su nelegaliais tiekėjais, todėl sukūrė specialų interneto portalą, kuriame kiekvienas gali patikrinti savo įrenginio regioną. Arba atlikti prietaiso patikrinimą dar prieš jį įsigyjant.
Eikite į „Xiaomi“ svetainės autentifikavimo skiltį, įveskite prietaiso IMEI ir patvirtinkite captcha.
Po to ekrane iš karto pasirodys informacija apie modelį ir regioną, kuriam skirtas prietaisas. Jei duomenys sutampa su numatytais duomenimis, pamatysite žalią varnelę, patvirtinančią informacijos autentiškumą.
Jei „Xiaomi“ skirtas Kinijos rinkai, vietoj žalios varnelės pamatysite raudoną kryžiuką. Tai reiškia, kad tokio prietaiso pirkti nerekomenduojama.
Parašyti komentarą