Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

LG televizoriai „skaitys“ emocijas, kad geriau pritaikytų reklamas. Bendrovė ką tik pasirašė licenciją

2 min. skaitymo

LG licencijavo išmaniesiems televizoriams skirtą technologiją, kuri skaitys žiūrovų emocijas. Tikslinė rinkodara. Dirbtiniu intelektu paremtą sprendimą ketinama naudoti individualiai žiūrovui pritaikytoms reklamoms rodyti.

Emocijos yra neatsiejamas palydovas žiūrint televizorių. Jaudinamės žiūrėdami filmus, patiriame pakylėjimą per sporto transliacijas ar net nuobodulys pasireiškia peršokant kanalą. Kaip praneša „ StreamTV Insider“, LG planuoja pasitelkti dirbtinio intelekto technologiją „Zenapse“, kad „perskaitytų“ mūsų emocijas.

Ką tai reiškia? Daugiausia tai, kad pagal mūsų nuotaiką ir pomėgius galima pritaikyti reklamas pagal tai, ką žiūrime.

Jus nuraminame: tai daugiau dirbtinio intelekto įgalintas spėjimas, o ne sofos žiūrovų sekimas.

Dirbtinis intelektas parinks reklamas televizijoje?

Tikimasi, kad „ZenVision“ platformos dirbtinis intelektas interpretuos įvairius žiūrovą veikiančius psichologinius veiksnius, įskaitant pomėgius ir gyvenimo būdo pasirinkimus, remdamasis žiūrimais filmais ar serialais. Kaip praneša „StreamTV Insider“, algoritmas analizuos viešai prieinamą informaciją apie rodomą programą. Remdamasis ja, jis įvertins, kas ją žiūri, ir atitinkamai kvalifikuos naudotoją.

Taigi galima sakyti, kad tai labiau panašu į žiūrovo emocijų spėjimą.

LG atstovas spaudai kalbėjo su „StreamTV Insider“ apie partnerystę – sprendimo tikslas yra suskirstyti LG televizorių žiūrovus į aiškiai apibrėžtus rinkos segmentus, kaip pavyzdį pateikiant tokius terminus kaip „į tikslą orientuoti žmonės“ arba „geros savijautos ieškotojai“.

Toks suskirstymas turėtų būti informatyvesnis reklamuotojams, kurie pasirinks, į kuriuos žiūrovų „stalčius“ jie nori investuoti. „Zenapse“ tai apibūdina kaip ‚emociškai protingą reklamą‘.

Tokius duomenis technologija rinks LG išmaniuosiuose televizoriuose, nemokamuose televizijos kanaluose su reklamomis. Be to, pasak „StreamTV Insider“, „Zenapse“ technologija taip pat bus naudojama kuriant naują programinę įrangą ir pristatant produktus.

Apie partnerystę antradienį paskelbė LG reklamos padalinys „LG Ad Solutions“. Sutarties trukmė nenurodyta.

Šaltinis: innpoland.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus