Nepaisant jų prestižo ir novatoriško dizaino, sulankstomi telefonai nepasiekė tokio populiarumo, kokio tikėjosi „Samsung Electronics“. Susidūrusi su nuviliančiais „Galaxy Z Fold 6“ ir „Z Flip 6“ modelių pardavimo rezultatais, Pietų Korėjos technologijų milžinė paskelbė, kad planuoja gerokai sumažinti 2025 m. gamybos tikslus.
Drastiškas sulankstomų telefonų gamybos mažinimas
Remiantis „ETNews“ pranešimu, „Samsung“ kitais metais ketina pagaminti tik 5 mln. vienetų sulankstomų išmaniųjų telefonų „Galaxy Z Flip 7“ ir „Z Fold 7“. Tai yra didžiulis sumažinimas, palyginti su 8,2 mln. vienetų, planuotų pagaminti ankstesnės kartos prietaisų, t. y. net 39 % mažiau. Didžiąją šio skaičiaus dalį sudarys „Galaxy Z Flip 7“, kurio planuojama pagaminti 3 mln. vienetų, o „Galaxy Z Fold 7“ – 2 mln. vienetų. Sprendimas priimtas po nepatenkinamų dabartinės kartos sulankstomų modelių pardavimų. Pietų Korėjoje „Galaxy Z Fold 6“ ir „Z Flip 6“ iš viso buvo parduota 910 000 vienetų, o tai yra ženklus sumažėjimas, palyginti su 1,02 mln. jų pirmtakų.
Pranešama, kad bendrovė planuoja 39 % sumažinti dabartinės kartos įrenginių pardavimus nuo užsibrėžto 8,2 mln. vienetų skaičiaus.
Sulankstomų išmaniųjų telefonų rinka – nišinis segmentas
Sulankstomieji telefonai vis dar sudaro tik nedidelę pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos dalį – 2024 m. jie sudarys mažiau nei 2 % visų pristatymų. Didelės šių prietaisų kainos ir reikšmingų naujovių trūkumas naujos kartos modeliuose trukdo jų masiniam paplitimui. Vartotojai dažnai mano, kad sulankstomieji telefonai iš esmės nesiskiria nuo tradicinių aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų, o nedideli pokyčiai metai iš metų nėra pakankamas argumentas, kad griebtųsi brangesnių modelių.
Samsung padėtį dar labiau apsunkina didėjanti konkurencija. Tokios bendrovės kaip „Google“, „Motorola“ ir „OnePlus“ sparčiai įsitvirtina sulankstomųjų telefonų rinkoje siūlydamos alternatyvas. Nors „Samsung“ yra šios kategorijos pradininkė, ji susiduria su būtinybe pateikti daugiau patrauklių produktų, susidūrusi su vis sudėtingesniais konkurentų modeliais.
Galaxy S serijos iškilimas
Nepaisant iššūkių sulankstomų išmaniųjų telefonų rinkoje, „Samsung“ neatsisako inovacijų šioje srityje. Bendrovė intensyviai tiria naujus prietaisų formatus, įskaitant dvigubus sulankstomus ekranus, kurie gali debiutuoti artimiausiais metais. Tačiau tuo pat metu „Samsung“ nukreipia dėmesį į pelningesnį rinkos segmentą – tradicinius aukščiausios klasės išmaniuosius telefonus.
Gamintojas užsibrėžė ambicingą tikslą pagaminti 37,4 mln. būsimos serijos „Galaxy S25“ išmaniųjų telefonų, t. y. 7 % daugiau, palyginti su dabartiniu „Galaxy S24“ modeliu. Kompanijai „Samsung“, kuri jau daugelį metų sėkmingai dirba aukščiausios klasės klasikinių telefonų segmente, rinkoje vis dar dominuoja plokšti ekranai.
Ar „Apple“ pakeis žaidimo taisykles?
Sulankstomų išmaniųjų telefonų segmento perspektyvos gali pasikeisti, jei į rinką įžengs „Apple“. Remiantis prognozėmis, sulankstomas „iPhone“ gali pasirodyti jau 2026 m., o tai gali turėti įtakos visai pramonei. Bendrovė „Samsung“ neabejotinai ruošiasi šiai galimybei tiek technologijų, tiek rinkos strategijos požiūriu.
Nepaisant sulankstomų telefonų gamybos sumažėjimo, „Samsung“ ir toliau yra pasiryžusi plėtoti šią kategoriją. Bendrovė sulankstomus įrenginius laiko svarbia savo portfelio dalimi, nors dabartiniai rinkos duomenys verčia ją daryti atsargesnes prognozes.
Šaltinis: ithardware.pl
Parašyti komentarą