„Samsung“ tęsia ilgametę „ Apple“ išmaniųjų telefonų „trolinimo“ tradiciją ir išleido naują reklamą, kurioje tyčiojasi iš „iPhone“ trūkumų. Vaizdo įraše rodoma, ko tariamai trūksta „Apple“ išmaniesiems telefonams, palyginti su „Samsung“ įrenginiais: sulankstomos konstrukcijos, kalbos vertimo realiuoju laiku, pieštuko palaikymo ir galimybės piešti objektus nuotraukose naudojant dirbtinį intelektą.
Ar toks požiūris tinkamas 2024 m.?
Nors prieš kelerius metus tokios reklaminės kampanijos buvo populiarios, šiandien jos atrodo šiek tiek pasenusios ir ne visada tinkamos. 2024 m. išmaniųjų telefonų rinka labai pasikeitė, daugelis gamintojų, įskaitant „Samsung“, siūlo prietaisus su naujoviškomis funkcijomis ir technologijomis.
Sutelkdama dėmesį į „Apple“ „trolinimą“, „Samsung“ rizikuoja sudaryti įspūdį, kad jai trūksta savų idėjų ir naujovių. Užuot tyčiojusis iš konkurentų, bendrovė turėtų daugiau dėmesio skirti savo produktų privalumams ir unikalioms jų savybėms demonstruoti.
Nors trolinimas gali būti veiksminga rinkodaros priemonė, 2024 m. reikės sudėtingesnio požiūrio. Užuot tiesiogiai puolusios konkurentus, įmonės turėtų sutelkti dėmesį į savo pačių pasiekimus ir naujoves, dėl kurių jų produktai yra unikalūs ir patrauklūs vartotojams.
Parašyti komentarą