Pradžia Technologijos Apžvalgos ir naujienos Tai pirmas kartas išmaniųjų laikrodžių rinkoje
Apžvalgos ir naujienos

Tai pirmas kartas išmaniųjų laikrodžių rinkoje

Smuko išmaniųjų laikrodžių pardavimai
Dalintis

Pasauliniai išmaniųjų laikrodžių pardavimai pirmą kartą sumažėjo. Naujausi duomenys rodo, kad tai daugiausia lėmė smarkiai sumažėjęs „Apple“ gaminių populiarumas.

Pirmą kartą išmaniųjų laikrodžių rinkoje užfiksuotas pardavimų sumažėjimas. Tai rodo tyrimų bendrovės „Counterpoint“, kurios analizę cituoja BBC, duomenys. Kaip pažymima, neigiamą tendenciją lemia naujų funkcijų trūkumas naujausiuose „Apple“ įrenginiuose ir tai, kad gandai apie aukščiausios klasės modelį „Ultra 3“ taip ir nepasitvirtino.

„Didžiausias nuosmukio veiksnys buvo Šiaurės Amerika, kur „Ultra 3“ nebuvimas ir minimalūs S10 linijos funkcijų patobulinimai paskatino vartotojus atidėti pirkimą“, – sakė ‚Counterpoint‘ vyresnioji analitikė Anshika Jain.

Be to, 2023 m. pabaigoje ir 2024 m. pradžioje „Apple“ JAV buvo uždrausta parduoti ir importuoti dėl ginčijamo patento, susijusio su deguonies kiekio kraujyje stebėjimu. Tai, remiantis bendrovės analize, taip pat turėjo prisidėti prie prastesnių pardavimo rezultatų 2024 m. pirmąjį pusmetį. 2024 m. paskutinius tris mėnesius „Apple“ išlaikė 22 proc. rinkos dalį, palyginti su 25 proc. prieš metus.

„Praėjome laikotarpį, kai išmanusis laikrodis iš naujo ir įdomaus įtaiso tapo stabilizuojasi – funkcijų rinkinys kasmet labai smarkiai nesikeičia,“ – sakė „CCS Insight“ vyriausiasis analitikas Leo Gebbie.

Nepaisant bendro nuosmukio, praėjusiais metais labai išaugo kiniškų išmaniųjų laikrodžių, kuriuos gamina tokie prekių ženklai kaip „Xiaomi“, „Huawei“ ir „Imoo“, pardavimai. Pardavimai Kinijoje taip pat išaugo nuo 19 proc. rinkos iki 25 proc. per metus iki 2023 m. paskutinio ketvirčio.

Tyrimų bendrovės „Counterpoint“ duomenimis, tai pirmas kartas, kai Kinijoje išmaniųjų laikrodžių parduota daugiau nei Indijoje ar Šiaurės Amerikoje. Kaip aiškina BBC, Kinijos gamintojai, atrodo, naudojasi ir kita tendencija – populiarėjančiais vaikų išmaniaisiais laikrodžiais, kurie 2024 m. bus vienintelis rinkos segmentas, kuris augs.

Imoo, Kinijoje žinoma kaip „Mažasis genijus“, specializuojasi vaikams skirtų išmaniųjų laikrodžių gamyboje ir pastebėjo 22 proc. išaugusį siuntų skaičių. Tačiau „Imoo“ užgožė 135 proc. padidėjęs Pekine įsikūrusios technologijų bendrovės „Xiaomi“ tiekimas.

Bendrovė „Counterpoint“ teigia, kad tikisi nedidelio pasaulinės rinkos atsigavimo.

Šaltinis: businessinsider.com.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Donatas Varnas

Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
ChatGPT populiarumas

Naudojatės „ChatGPT“? Mokslininkai perspėja: jūsų smegenys gali nukentėti

„ChatGPT“ ir kitų kalbos modelių naudojimas gali turėti neigiamos įtakos mūsų smegenims....

Kreditinės kortelės dydžio kompiuteris

Šis kompiuteris – kreditinės kortelės dydžio, bet galingesnis už daugumą nešiojamųjų kompiuterių

Vieno plokštės kompiuteriai (SBC) – tai itin įdomi aparatinės įrangos rūšis, kurios...

Google Gemini funkcijos

„Google“ viską girdi! Nauja funkcija – hitas

Naujausia funkcija, apie kurią paskelbta oficialioje bendrovės X platformos paskyroje, leidžia „Gemini“...

S25 Edge plonas telefonas 3

„Samsung“ mažina „Galaxy S25 Edge“ gamybą

Praėjusį mėnesį pristatyto išmaniojo telefono „Samsung Galaxy S25 Edge“ pardavimai yra mažesni,...