Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Visame pasaulyje sutriko „Garmin“ laikrodžių veikla. Pranešama apie problemas

3 min. skaitymo

„Garmin“ laikrodžių naudotojai visame pasaulyje praneša apie rimtą šio prekės ženklo įrenginių problemą. Pastarosiomis valandomis „Reddit“ platformoje pasipylė pranešimų iš „Garmin“ laikrodžių savininkų, kurie susiduria su vadinamąja „įkrovos kilpa”. Problemos paliečia įvairius modelius, o „Garmin“ patvirtino, kad tai yra pasaulinis sutrikimas.

Garmin laikrodžiai, žinomi dėl savo patikimumo ir pažangių GPS funkcijų, dabar susiduria su rimtu iššūkiu. Vartotojai praneša, kad jų prietaisai įstrigo begalinėje paleidimo kilpoje, rodančioje trikampį įkrovimo ekraną, po kurio prietaisas paleidžiamas iš naujo. Problema kyla visuose žemynuose, o tai rodo, kad gedimas yra pasaulinio pobūdžio.

Viename populiariausių socialinių tinklų „Reddit“ naudotojai nedelsdami pradėjo dalytis savo patirtimi. Vienas naudotojas, quistodes, rašė: „Šį rytą baseine, kai naršiau veiklas, norėdamas pasirinkti plaukimą, jis sugedo ir įstrigo pakartotinio paleidimo kilpoje, kurios metu logotipas vis pasirodo ir išnyksta“. Panašūs pranešimai gaunami iš įvairių pasaulio vietų, o tai patvirtina, kad problema plačiai paplitusi.

 

„Garmin“ prekės ženklo atstovai reaguoja į problemą

Bendrovė „Garmin“, atsakinga už prietaisų gamybą, nedelsdama reagavo į naudotojų pranešimus. Apie tai informavo bendrovės atstovas: „Garmin“ tiria pranešimus apie prietaisus, kuriuose pradėjus GPS veiklą rodomas mėlynas trikampis. Funkcijas galima atkurti iš naujo nustatant įrenginio veikimą paspaudus ir laikant įjungimo mygtuką. Daugiau informacijos apie nuolatinį ištaisymą pateiksime, kai jis bus prieinamas.“

 

Be to, Japonijoje esančioje bendrovės interneto svetainėje paskelbtas oficialus pareiškimas:

„Dabar visame pasaulyje pranešta apie klaidą kai kuriuose ‚Garmin‘ prietaisuose, dėl kurios naudojimo metu ekrane staiga pasirodo trikampio piktograma, o po to ima mirksėti. Tiriame šią problemą ir esame dėkingi už kantrybę. Atsiprašome už nepatogumus, kuriuos galėjote patirti.

 

Šis sutrikimas susijęs su įvairiais „Garmin“ modeliais, įskaitant:

  • Garmin Forerunner serijai
  • Garmin vivoactive 5
  • Garmin Venu 3
  • Garmin Edge 1040
  • Garmin Descent Mk3
  • Garmin Epix Gen2
  • Garmin fenix 7 serija
  • Garmin Instinct 3 serija

Šių modelių naudotojai dažniausiai susiduria su įkrovos kilpos problema.

 

Kaip išspręsti problemą?

Nors „Garmin“ ieško nuolatinio sprendimo, naudotojai gali išbandyti laikinus taisymo metodus. Dažniausiai rekomenduojama procedūra – iš naujo nustatyti prietaisą paspaudžiant ir kelias sekundes laikant nuspaustą įjungimo mygtuką. Daugeliu atvejų toks iš naujo nustatymas atkuria laikrodžio funkcionalumą.

Jei problema išlieka, rekomenduojama kreiptis į „Garmin“ techninės pagalbos tarnybą. Kai kurie naudotojai gavo atsakymą: „Mes įtraukėme jus į pradėtą tyrimą, kuris bus naudojamas problemos priežasčiai nustatyti, o šiuo metu ją sprendžiame“.

Garmin patikina, kad intensyviai dirba, kad išspręstų šią problemą, ir artimiausiu metu pateiks nuolatinę pataisą. Vartotojų prašoma būti kantriems ir sekti oficialius „Garmin“ komunikacijos kanalus, kad gautų naujausią informaciją.

Šaltinis: onet.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus