Užsienyje mažėja gazuotų gėrimų ir sūrių užkandžių, įskaitant traškučius, paklausa. Kylant kainoms, amerikiečiai vis dažniau prilaiko savo pinigines ir taupo. Tai didelė problema maisto pramonės gigantams, tokiems kaip „PepsiCo“.
Amerikiečiai sako – STOP
Amerikiečius vis labiau veikia augančios kainos. Dėl to jie nelinkę leisti pinigų, todėl ėmė taupyti gazuotiems gėrimams ir sūriems užkandžiams, įskaitant traškučius. Tai, be kita ko, atsiliepia „PepsiCo“ finansiniams rezultatams. Korporacijų gigantai prognozuoja, kad 2025 m. rezultatai bus silpnesni nei prognozuota. JAV yra didžiausia rinka.
Situaciją išgelbės akcijos ir daugkartinės pakuotės?
Siekdama kovoti su mažėjančia paklausa, „PepsiCo“ priversta skatinti prekybą akcijomis. Be kita ko, bendrovė pirkėjams siūlo produktų daugkartines pakuotes, kurias galima įsigyti už patrauklesnę kainą. Šiais metais bendrovė taip pat suplanavo patobulinti esamus produktus ir pristatyti naujus skonius, pavyzdžiui, įkvėptus etninių kultūrų. Visa tai daroma siekiant pritraukti vartotojus.
„Tikimės, kad mūsų veiklos rezultatai Šiaurės Amerikoje palaipsniui gerės, o mūsų komercinė veikla įgaus pagreitį“, – sakoma bendrovės direktorių pareiškime.
Šaltinis: portalspozywczy.pl
Parašyti komentarą