Pradžia Verslas BYD pristatė penktąjį automobilių gabenimo laivą „Xian“, kuris gabens kinų elektromobilius į užsienį
Verslas

BYD pristatė penktąjį automobilių gabenimo laivą „Xian“, kuris gabens kinų elektromobilius į užsienį

Naujas BYD laivas „Xian“
Naujas BYD laivas „Xian“
Dalintis

Ičženo mieste (Dziangsu provincija, Kinija) bendrovė BYD oficialiai paleido penktąjį savo automobilių gabenimo laivą, pavadintą „Xian“. Tai jau penktasis BYD ro-ro tipo laivas, skirtas jūriniam elektromobilių eksportui. Anksčiau buvo pristatyti tokie laivai kaip „Pioneer“ ir „Changzhou“ (2024 m.), taip pat „Hefei“ ir „Shenzhen“.

Naujasis „Xian“ yra vienas didžiausių pasaulyje ro-ro tipo (angl. roll-on/roll-off) laivų su dvigubu kuro režimu – jis gali naudoti tiek suskystintas gamtines dujas (SGD), tiek įprastą kurą. Laivo ilgis – 219,9 metro, plotis – 37,7 metro, o maksimalus greitis siekia 19 mazgų. Jis turi 16 denių ir gali vienu reisu pervežti iki 9200 automobilių – tai atitinka aukščiausius pasaulinius šio tipo laivų standartus.

BYD taip pat užbaigia paruošiamuosius darbus prieš pirmąjį reisą šeštajam laivui, kuris bus pavadintas „Changsha“. Jo pirmasis plaukimas jūroje suplanuotas 2025 m. birželio 24 d., o krovos pajėgumas bus toks pat – iki 9200 automobilių.

Priminsime, kad dar 2022 m. BYD paskelbė apie strateginę 5 mlrd. juanių (apie 650 mln. eurų) investiciją į aštuonių nuosavų automobilių gabenimo laivų statybą. Visi jie bus aprūpinti dviejų rūšių degalus naudojančiais varikliais, kurie leis lankščiai prisitaikyti prie vis griežtėjančių aplinkosaugos reikalavimų pasaulio uostuose.

Laivų statyba vykdoma dviejose įmonėseGuangzhou Shipyard International (2 laivai) ir CIMC Raffles (6 laivai).

Pagal dabartinį planą, BYD iki 2026 m. planuoja turėti visus 8 savo laivus. Tai leis bendrovei eksportuoti daugiau kaip 1 milijoną automobilių per metus jūriniu transportu, užtikrinti didesnį logistinį savarankiškumą ir sumažinti priklausomybę nuo išorinių vežėjų.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Bankomatas ir pinigų išėmimas

Ką reikėtų patikrinti prieš įdedant banko kortelę į bankomatą – tai gali padėti išvengti problemų

Bankomatai vis dar užima svarbią vietą bankininkystės paslaugose ir žmonių kasdieniuose finansiniuose...

Swedbank banko logotipas ant pastato / Robson90 / Shutterstock.com

Kodėl „Swedbank“ bankomatuose pirmiausia atiduodama kortelė, o tik paskui išduodami pinigai, o kituose bankomatuose – atvirkščiai

„Swedbank“, „Luminor banko“ ir „SEB banko“ klientai be jokių mokesčių gali išsigryninti...

Bitcoin kaina nukrito

Bitkoino kaina nukrito žemiau 100 000 JAV dolerių. Kas nutiko?

Birželio 22 d. prekybos metu bitkoino vertė nukrito žemiau 100 000 JAV...

Atsiskaitymai vien kortele

Jie ima mokestį už mokėjimus kortele. Viskas dėl naujų mokesčių

2025 m. balandį Slovakijoje įvestas finansinių sandorių mokestis. Jis turėjo būti taikomas...