Latvijoje kilo netikėtas skandalas dėl populiaraus gėrimo „Coca-Cola“. Priežastis buvo butelių dizainas kaip reklamos kampanijos dalis, kurioje vietoj įprasto logotipo pateikiami žmonių vardai. Tačiau tai sukėlė painiavą ir daug klausimų.
Moteris vardu Gunta, apsilankiusi vienoje iš maisto prekių parduotuvių tiesiog nustėro. Ji sakė nusivylusi, kad ant butelių matyti tik rusiški vardai: Dmitrijus, Sergejus, Maksimas, Tatjana, Nikita, Artiomas ir Alina. „Mes gyvename Latvijoje. Kur yra Oskaras, Paulsas, Marta, Peteris, Janis, Madara? Kodėl visiškai nėra latviškų vardų? Argi jie nenusipelno vietos ant butelio?“ – piktinosi moteris.
„The Coca-Cola Company“ atstovė Lisa Lepika paaiškino, kad kampanijos pavadinimai buvo pasirinkti remiantis Centrinės statistikos tarnybos duomenimis, atsižvelgiant į jų populiarumą tarp Z ir Y kartų atstovų. Pasak jos, kampanija pirmiausia skirta jaunesnei auditorijai.
Komunikacijos specialistė Laura Pane-Sarmule pažymėjo, kad tokios akcijos su suasmenintomis etiketėmis yra įprasta rinkodaros technika, kuri tikrai veikia. Taip, tokių butelių gamyba yra brangesnė, tačiau Latvijoje nė viena vietos įmonė negali sau leisti tokio masto reklamos projekto.
Šaltinis: diena.lv