Vokietijos detalių gamintoja „Gerhardi Kunststofftechnik GmbH“ po 230 metų veiklos dingsta iš rinkos. Įmonė, daugiausia žinoma dėl emblemų ir antspaudų „Mercedes“ automobiliams gamybos, pradeda kitą bankroto procedūros etapą. Tačiau yra galimybė jai išlikti.
„Gerhardi Kunststofftechnik GmbH“ buvo įkurta XVIII a. pabaigoje (pirmasis įmonės paminėjimas datuojamas 1796 m.) Vokietijoje. Iš pradžių nedidelė manufaktūra gamino sagtis ir užsegimus iš žalvario ir vario. Netrukus ji taip pat pradėjo siūlyti kavos ir arbatos gaminimo paslaugas, o po kelių dešimtmečių įžengė į automobilių rinką, kai ši dar tik kūrėsi.
Šiuo metu ji daugiausia dėmesio skiria chromuotų plastikinių dalių, skirtų tokiems prekių ženklams kaip „Mercedes“ ir „Volkswagen“, gamybai, įskaitant dabar kultinėmis tapusias Štutgarte įsikūrusio gamintojo emblemas su trispalve žvaigžde. Deja, automobilių gamybos sumažėjimas smarkiai apsunkino bendrovės finansus, todėl praėjusių metų lapkričio mėn. ji paskelbė bankrotą.
Vokietijos gamintojas bankrutavo. Masiniai atleidimai bendrovėje
Dar 2022 m. bendrovė vis dar tikėjosi, kad automobilių pramonė greitai atsigaus po epidemijos sukeltos krizės. Jos pagrindinio kliento, „Mercedes“, gamybos planai taip pat buvo optimistiški. Jos poreikiams gamintojas, be kita ko, turėjo tiekti naujas radiatoriaus groteles atnaujintiems elektriniams EQA ir EQB modeliams bei C klasės ir GLC modelių dalis. Todėl ji nusprendė daug investuoti į savo gamyklų modernizavimą (bendrovė turi gamyklas trijuose Vokietijos miestuose Altenoje, Ibbenburene ir Ludenscheide, kur yra ir jos būstinė, taip pat JAV Montgomerio mieste, kuriose iš viso dirba apie 1 500 darbuotojų). Deja, vadovybės optimizmas pasirodė per ankstyvas.
Dėl mažėjančių užsakymų ir didėjančių sąnaudų bendrovė turėjo peržiūrėti savo planus. Užtenka paminėti problemas „Volkswagen“ grupėje, kuri sumažino savo gamybos planus, o tai drastiškai paveikė ir subtiekėjų, tarp jų ir „Gerhardi“, padėtį. Dėl vis blogėjančios finansinės padėties praėjusių metų lapkričio pabaigoje bendrovė buvo priversta paskelbti bankrotą. Įgyvendinant bankroto planą, kuriuo taip pat buvo siekiama užtikrinti bendrovės išlikimą, sausio mėn. pradėtas darbuotojų skaičiaus mažinimo procesas. Be kita ko, su darbu atsisveikino 100 Ibbenbureno padalinio darbuotojų ir 37 centrinės būstinės darbuotojai.
Ar tai Liudenscheide įsikūrusio gamintojo pabaiga? Neaiški įmonės ateitis
Kaip pranešė Vokietijos „WirtschaftsWoche“ redakcija, laikinasis bankroto administratorius Jan-Philipp Hoos, advokatų kontoros „White & Case“ teisininkas, pranešė, kad keli investuotojai domisi galimybe perimti bendrovę. Apie tolesnį bendrovės likimą turėtume sužinoti jau kovo mėnesį, kuris taip pat yra galutinis pasiūlymų pateikimo terminas. Didelė tikimybė, kad įmonę pavyks išgelbėti, juolab kad už tai sirgs patys klientai, t. y. minėti milžinai, „Mercedes“ ir „Volkswagen Group“.
Šaltinis: Moto
Parašyti komentarą