Darbuotojų atleidimai ir „dyzelgeitas” tai dar ne viskas. Volkswagen gresia milijardinė bauda už mokesčių vengimą

2 min. skaitymo

Volkswagen tiek Vokietijoje, tiek tarptautiniu mastu išgyvena neramius laikus. Iš naujo dokumento matyti, kad koncernas dabar kaltinamas ir mokesčių vengimu.

„Volkswagen“ bendrovėje viena bloga žinia seka kitą. Vokietijoje gresia streikai, koncernas nori uždaryti gamyklas Vokietijoje ir panaikinti iki 30 000 darbo vietų. Priežastis – didžiuliai išlaidų mažinimo planai, kurie, pasak VW, yra būtini, kad bendrovė vėl pradėtų veikti. Nauja informacija dar kartą paaiškina, kodėl „Volkswagen“ padėtis gali būti dar blogesnė.

 

VW vengia mokėti mokesčius: Indijoje gali būti skirta milijardinė bauda

Remiantis dokumentu, „Volkswagen“ gresia milijardo eurų bauda už mokesčių vengimą Indijoje. Remiantis rugsėjo 30 d. Indijos muitinės 95 puslapių dokumentu, kurį gavo agentūra „Reuters“ , nuo 2012 m. bendrovė iš viso nesumokėjo beveik 1,4 mlrd. dolerių importo mokesčių.

VW sąmoningai pažeidė muitinės taisykles, nes Indijoje surinktų automobilių dalis siuntė skirtingomis siuntomis. Tokiu būdu VW teigė, kad mažesnė muito norma buvo taikoma atskiroms dalims, o ne didesnė muito norma baigtiems komplektams. Dokumente teigiama, kad logistika buvo dirbtinė procedūra, gudrybė, siekiant importuoti prekes nemokant taikomų muitų.

Volkswagen automobiliai

„Volkswagen“ valdo dvi gamyklas Indijoje – Grupė reaguoja į įtarimus dėl mokesčių vengimo

VW Indijoje valdo dvi gamyklas, kuriose gaminami „Škoda“, „Audi“ ir VW modeliai. Už verslą Azijos šalyje atsakinga „Škoda“. Bendrovė teigė esanti „atsakinga organizacija, kuri visiškai laikosi visų pasaulinių ir vietos įstatymų“. „Mes tiriame šią pastabą ir plečiame savo platų bendradarbiavimą su valdžios institucijomis“. Dokumente „VW“ raginama atsakyti per 30 dienų. Bendrovė nekomentavo, ar pateikė atsakymą. Indijos finansų ministerija ir muitinė iš pradžių neatsakė į „Reuters“ užklausą.

Pagrindinė šio klausimo esmė – klausimas, ar VW į Indiją importuoja ištisus komplektus, kurie vėliau surenkami vietoje. Tokia praktika pramonėje vadinama „Completely Knocked Down“ (CKD) gamyba. Pagal Indijos taisykles šiuo atveju taikomas 30-35 proc. muito tarifas. Tačiau atskiroms automobilių dalims taikomas 5-15 proc. muito tarifas. Remiantis dokumentais, VW turėtų paaiškinti, kodėl dėl įtariamo mokesčių vengimo turėtų būti atleista nuo baudos mokėjimo. Jei bendrovė bus pripažinta kalta, jai gali tekti sumokėti iki 2,8 mlrd. dolerių baudą, teigia vienas informatorius.

Šaltinis: Merkur.de

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus