„YouTube“ išlieka patronuojančiosios bendrovės ‚Alphabet‘ pinigų spausdinimo mašina. Pirmąjį 2025 m. ketvirtį vaizdo įrašų platformai pavyko padidinti pajamas iš reklamos iki 8,93 mlrd. dolerių (8,2 mlrd. eurų), o tai atitinka 10,3 proc. augimą, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Šiuo metu „Alphabet“ turi daugiau kaip 270 mln. mokančių įvairių savo paslaugų vartotojų, o „YouTube“ ir „Google One“ yra pagrindiniai varikliai. Vien tik „YouTube Music“ ir „Premium“ turi daugiau kaip 125 mln. prenumeratorių. Dabar, kai galima įsigyti „Lite“ prenumeratą, jų gali būti dar daugiau.
Šiemet 20-metį švenčianti platforma gali džiaugtis įspūdingais skaičiais: Nuo 2005 m., kai ji pradėjo veikti, įkelta daugiau nei 20 mlrd. vaizdo įrašų. Numatoma, kad 2024 m. „YouTube“ apyvarta sieks 54,2 mlrd. dolerių, todėl ji jau dabar yra antra pagal dydį žiniasklaidos bendrovė po „Disney“. Remiantis žiniasklaidos pranešimais, analitikai daro prielaidą, kad 2025 m. „YouTube“ netgi užims pirmąją vietą. Jau paskelbta apie naujas funkcijas.
O pačioje „Alphabet“?
Bendrosios pajamos padidėjo 12 proc. iki 90,23 mlrd. dolerių, o grynasis pelnas išaugo net 46 proc. iki 34,54 mlrd. dolerių. Augimą ypač skatina dirbtinio intelekto funkcijos „Google“ paieškoje – dabar dirbtinio intelekto peržiūros per mėnesį pasiekia 1,5 mlrd. vartotojų. Įdomu: „Kiti statymai“, t. y. mokslinių tyrimų dalykai, taip pat „Google“ techninė įranga, per metus atpigo. Iš jos gauta 450 mln. dolerių pajamų, palyginti su 490 mln. dolerių per tą patį praėjusių metų ketvirtį. Taigi šis padalinys patyrė 1,23 mlrd. dolerių nuostolį.
Parašyti komentarą