Pradžia Verslas Kaip keisis pasaulinė azartinių lošimų pramonė 2025 m.: pagrindinės naujovės
Verslas

Kaip keisis pasaulinė azartinių lošimų pramonė 2025 m.: pagrindinės naujovės

Azartinių žaidimų reklamos
Dalintis

2025 m. azartinių lošimų pramonės laukia dideli pokyčiai. Ir tai liečia ne tik interneto milžinę „Google“, kuri paskelbė apie politikos atnaujinimą, kuris turės įtakos reklamuotojams, reklamuojantiems su azartiniais lošimais susijusį turinį. Daugelis Europos šalių taip pat keičia azartinių lošimų verslo taisykles. Atidžiau pažvelkime į pokyčius, kurie azartinių lošimų srityje turėtų įvykti šiais metais, ir į tai, ką jie reiškia šiai pramonei.

Nauja azartinių lošimų apibrėžtis ir apribojimai filialams

Vienas svarbiausių pokyčių, kuriuos „Google“ įveda 2025 m., yra sąvokos „lošimas“ ir „lošimus skatinančio turinio“ patikslinimas. Nuo šiol bet kuri svetainė, kurioje pateikiamos tiesioginės nuorodos į azartinius lošimus arba sudaromos palankesnės sąlygos juos organizuoti, bus laikoma užsiimančia azartinių lošimų skatinimu. Tai turės didelį poveikį filialams ir agregatoriams, kurie anksčiau galėjo gauti pelno iš azartinių lošimų svetainių reklamos be tiesioginių statymų.

Atnaujintomis taisyklėmis apribojama filialų veikla – jiems leidžiama teikti tik informaciją apie licencijuotas azartinių lošimų paslaugas arba jų lyginamąją analizę. Jei jie bandys peržengti šias ribas, susidurs su politiniais apribojimais ir rizika, kad jų „Google Ads“ paskyra bus užblokuota.

Konkretūs apribojimai skirtingose šalyse

Kitas svarbus pakeitimas – nustatyti tikslūs konkrečioms šalims taikomi apribojimai. Anksčiau „Google“ tiesiog nurodydavo „ribojamas šalis“, o dabar bus pateiktas aiškus šalių, kuriose draudžiama azartinių lošimų reklama, sąrašas.

Pavyzdžiui, Bulgarijoje, Kinijoje ir Egipte visiškai uždrausta azartinių lošimų reklama. Tai reiškia, kad nė vienas operatorius ar partneris negalės vykdyti „Google Ads“ kampanijų šiose rinkose. Vietoj to kai kuriose šalyse bus nustatytos tam tikros išimtys, ypač oficialiai licencijuotiems operatoriams.

Socialinio kazino sertifikavimas ir jo pasekmės

Reikšmingi pokyčiai taip pat taikomi vadinamiesiems „socialiniams kazino“ – žaidimams, kurie imituoja azartinius lošimus, bet nesiūlo realių piniginių laimėjimų. Nuo šiol socialinius kazino reklamuojantys reklamuotojai turės pereiti atskirą „Google Ads“ sertifikavimą. Be to, jei įmonė vienu metu reklamuoja ir tikrus lošimus, ir socialinius kazino, ji turės sukurti atskiras reklamos paskyras.

Be to, „Google“ griežtai draudžia realių azartinių lošimų reklamą socialiniuose kazino ir su jais susijusiose svetainėse. Pažeidus šią taisyklę, bendrovė nedelsdama imsis priemonių, įskaitant galimą reklamuotojo paskyros blokavimą.

Paaiškinimas dėl įgūdžių žaidimų ir Mahjong

Be to, „Google“ nustato aiškesnes taisykles dėl įgūdžių žaidimų reklamos. Tokie žaidimai dažnai buvo klaidingai priskiriami azartiniams lošimams, o tai kėlė problemų reklamuotojams. Nuo šiol, jei tam tikrame regione įgūdžių žaidimas patenka į azartinių lošimų apibrėžtį, reklamuotojas turi atitikti visus reikalavimus ir gauti atitinkamą sertifikatą.

Kitas atnaujinimas susijęs su Mahjong. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione „Google“ draudžia reklamuoti „Mahjong“ versijas, kuriose naudojami tikri pinigai. Anksčiau bendrovės politika nereglamentavo šios rūšies azartinių lošimų, tačiau dabar tokios platformos bus blokuojamos.

Griežti licencijavimo reikalavimai

Politikos pakeitimai taip pat turi įtakos licencijavimo klausimams. Nuo šiol reklamuotojai privalo ne tik turėti atnaujintas licencijas, bet ir pranešti „Google“ apie jų panaikinimą, sustabdymą ar atšaukimą. Bet koks bandymas reklamuotis neturint galiojančių dokumentų gali baigtis paskyros užblokavimu.

„Google“ visada reikalavo, kad reklamuotojai laikytųsi licencijavimo taisyklių, tačiau dabar bendrovė dar labiau sugriežtina kontrolę. Reklamuotojai, nepranešę apie savo licencijos statuso pasikeitimus, rizikuoja visam laikui prarasti prieigą prie reklamos.

Azartinių žaidimų reklama nebus galima

Griežtesnė socialinių kazino reklamos kontrolė

Anksčiau „Google“ leisdavo tam tikrus lanksčius požiūrius į socialinio kazino reklamą, tačiau dabar bendrovė įveda griežtas taisykles. Pažeidus naująsias taisykles, paskyra gali būti nedelsiant užblokuota. Be to, jei reklamuotojas pakartotinai pažeis taisykles, susijusias su kitais azartinių lošimų reklamos aspektais, jam taip pat gali būti taikomos griežtos sankcijos.

Svarbus pokytis yra tai, kad „Google“ dabar socialinių kazino taisyklių pažeidimus klasifikuoja kaip „sunkius“, o tai reiškia, kad paskyra gali būti užblokuota iš karto ir visam laikui. Tai rodo griežtą bendrovės politiką ir jos įsipareigojimą visiškai laikytis taisyklių.

Toliau skaitykite kitame puslapyje…

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Mindaugas Bružas

Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius, rašantis apie naujienas, įvykius ir praktiškus patarimus. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią informaciją. Padedu atrasti naudingas žinias ir pasidalinti svarbiausiais įvykiais, kurie gali turėti įtakos mūsų gyvenimui.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Atsiskaitymai vien kortele

Jie ima mokestį už mokėjimus kortele. Viskas dėl naujų mokesčių

2025 m. balandį Slovakijoje įvestas finansinių sandorių mokestis. Jis turėjo būti taikomas...

Įspėjimai dėl bankomato

Artėja bankomatų pokyčiai Lietuvoje: nauji reikalavimai nuo birželio 28 d.

Jau po savaitės – 2025 m. birželio 28 d. – Lietuvoje, kaip...

Nike prekės ženklas / frantic00 / Shutterstock.com

„Nike“ gelbėjimo planas su Kim Kardashian kol kas atidėtas

„Nike“ paskelbė, kad 2025 m. pavasarį planuotas naujo moteriškos sportinės aprangos prekės...

Exlantix automobiliai

Prognozuojama, kad iki 2030 m. Indija taps ketvirta pagal dydį elektromobilių gamintoja, o Kinija pirmaus

Remiantis nauju „Rhodium Group“ tyrimu, iki 2030 m. Indijos elektrinių keturračių transporto...