Europos Komisija baigė antisubsidijų tyrimą dėl iš Kinijos importuojamų elektromobilių ir penkeriems metams nustatė kompensacinius muitus. Didžiausi Kinijos automobilių gamintojai mokės nuo 17 % iki 35,3 % muitų, nes dėl nesąžiningų subsidijų ES gamintojams gresia ekonominiai nuostoliai, savo interneto svetainėje pranešė Europos Komisija.
„Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad BEV [akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių] vertės grandinė Kinijoje naudojasi nesąžiningomis subsidijomis, o tai kelia ekonominės žalos grėsmę ES BEV gamintojams“, – rašoma EK pranešime.
Muitų dydis skirtingiems gamintojams bus skirtingas:
- BYD: 17,0 proc.
- Geely: 18,8 proc.
- SAIC: 35,3 proc.
- Tesla: 7,8 proc.
- Kitos tyrimo metu bendradarbiavusios bendrovės: 20,7 proc.
- Bendrovės, kurios nebendradarbiavo: 35,3 proc.
Šie muitai papildo šiuo metu taikomą 10 % muito normą.
Europos Komisija stebės priemonių veiksmingumą ir palieka galimybę derėtis su Kinija dėl alternatyvių sprendimų.
Gamintojai taip pat gali prašyti skubios peržiūros, kad būtų nustatyta individuali muito norma.
Parašyti komentarą