Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Latvijoje: „Manau, kad mano širdis sustos nuo šios patirties“, – nemalonų incidentą „Maxima“ parduotuvėje patyrė pensininkė

3 min. skaitymo

Vienoje iš Rygos „Maxima“ parduotuvių pensininkė patyrė nemalonią patirtį. LA.lv redakcijos komanda gavo pensininkės patirties istoriją apie situaciją, kai dėl techninių priežasčių savitarnos kasoje nebuvo užregistruotas mokėjimas už produktus. Moteris to nepastebėjo, nes nėra technologijų išmananti, bet parduotuvės darbuotojas nedelsdamas iškvietė apsaugą, todėl moteris patyrė didelį stresą.

Štai ponios istorija: „Neseniai buvau „Maxima“ parduotuvėje K. Ulmani gatvėje. Buvau su šeima. Kadangi negaliu dirbti savitarnos kasoje, pirkinį įvedė mano anūkė. Pasitikėjau ja, ji žino, ką daro! Pasirodo, aparatas neužregistravo mano banko kortelės. Visiškai nekreipiau į tai dėmesio, nes tikėjau, kad jaunimas viską žino ir supranta. Mane sustabdė labai nemandagi kasininkė-kontrolierė, kuri privertė mane sumokėti už prekę. Buvau tikra, kad sumokėjau už prekę. Netrukus prieš tai ji buvo priėjusi prie mūsų pasakyti, kad neįvesta raudonoji paprika, sistema nereagavo. Taigi, ji pamatė, kad mokame. Apsimetė nieko nežinanti, perdavė mane apsaugos darbuotojui, kuris, nežinodamas, kas nutiko, pasikvietė mane kartu su savimi.“

Gerai, kad jie sugalvojo nueiti prie aparato ir viską vėl įvesti.

Pradėjau labai nerimauti, nes situacija buvo, švelniai tariant, baisi! Iš susijaudinimo net negalėjau prisiminti visų savo kortelių kodų.

Kasininkė pamatė, kad sumokėjome. Pasirodo, viskas buvo taip paprasta! Kodėl ji to nepadarė iš karto, pačioje incidento pradžioje, o kai jau maniau, kad nuo šios patirties sustos mano širdis? Apsaugos darbuotojas sakė, kad kartais su sistema taip nutinka… Po šio incidento vargu ar kils noras mokytis naudotis savitarnos kasomis.“

Kokios yra standartinės darbuotojų elgesio procedūros, kai savitarnos kasoje užfiksuojamas nepilnas arba nepilnas mokėjimas – ar reikia nedelsiant kviesti apsaugos darbuotoją?

Atsako „Maxima Latvija“ komunikacijos vadovė Liene Dupate-Ugule.

„Maxima Latvija“ reguliariai užtikrina, kad apsipirkimas mūsų parduotuvėse būtų patogus ir malonus. Siekdami to, parduotuvių darbuotojai reguliariai dalyvauja klientų aptarnavimo mokymuose, skatinančiuose aukštą aptarnavimo kultūrą. Džiaugiamės, kad šis rūpestis yra vertinamas – pirmaujanti tarptautinė klientų aptarnavimo gerinimo įmonė Europoje „Dive Group“ ketvirtus metus iš eilės pripažino „Maxima Latvija“ klientų aptarnavimo lydere mažmeninėje prekyboje Latvijoje.

Be to, kad „Maxima“ parduotuvės užtikrintų malonią apsipirkimo patirtį, jos siūlo kelis mokėjimo būdus – tiek tradicines, tiek savitarnos kasas. Be to, savitarnos kasoje visada yra klientų konsultantas, kuris prireikus gali padėti.

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad šiuo konkrečiu atveju įvyko nesusipratimas. Gavę informaciją, nedelsdami susisiekėme su parduotuve ir aptarėme situaciją su susijusiais darbuotojais.

„Mūsų parduotuvių apsaugos darbuotojai veikia laikydamiesi „Maxima Latvija“ nustatytų procedūrų ir Latvijos Respublikos teisės aktų – jų užduotis yra rūpintis saugumu ir užtikrinti, kad parduotuvės veikla vyktų kuo sklandžiau ir maloniau.“

Šaltinis: la.lv

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus