Dažnai pastebime, kad šiose parduotuvėse yra apie 6 kasos, tačiau veikia tik dvi ar net viena. Kam skirtos likusios kasos ir kodėl taip elgiamasi su klientais?
Galbūt manote, kad tai tik sutapimas ar taupymo sumetimais? Kad sutaupytų darbuotojų sąskaita? Tikriausiai pastarasis variantas, tačiau yra ir kitų svarbesnių triukų, kai parduotuvės naudoja psichologiją, rinkodaros triukus, kad gautų papildomo pelno sau.
Ilgos eilės prie prekybos centrų kasų yra svarbios rinkodaros praktikos dalis. Jie sąmoningai laiko atidarytą tik vieną ar dvi kasas. Net ir judriausiomis valandomis. Būtent po 17 val. dauguma žmonių pasibaigus darbo valandoms nori užsukti į prekybos centrą nusipirkti produktų ir kitų vakarienei reikalingų daiktų.
Kol stovite eilėje, žvalgotės aplinkui. Dažniausiai į prekes, o ne į žmones. O kas dažniausiai stovi prie kasų? Būtent – šimtai smulkių, bet pigių prekių. Išpardavimo prekė, saldainiai vaikams, guma, bilietai, kol laukiate eilėje, vaikai pradeda zirzti, o skanėstas juos puikiai nuramins.
Tada paprastai būna išpardavimo prekė, kurios savikaina itin maža, bet kaina nedidelė. Žinoma, jei prie kasos būtų brangi prekė, kainuojanti apie 50 EUR, jos nepirktumėte. Todėl yra akcinių prekių iki 2 EUR. Taip pat kramtomosios gumos, žiebtuvėlių.
Dėl to čekio suma auga nepastebimai, bet jūs to net nepastebite.
Taip pat galioja principas, kad kuo daugiau laiko praleidžiate parduotuvėje, tuo daugiau pinigų išleidžiate. Prekybos centrų rinkodaros specialistai puikiai žino, ką daro. Jei parduotuvėje praleidžiate bent 10 minučių, tikimybė, kad pirkinys padidės dvigubai. O ilgos eilės – tai būdas pirkėjus ilgiau išlaikyti parduotuvėje ir suteikti daugiau laiko apsipirkti.
Pasinaudojimas stresine situacija. Eilė mažėja lėtai, bet kasininkė skenuoja prekes garso greičiu. Ir tada jus apima panika, kad stabdote eilę ir už jūsų esančius žmones. Jei kas nors kitas sunkiau atsidūsta arba pradeda jums priekaištauti. Tokioje situacijoje nežiūrite į prekės kainą, į bendrą sumą ekrane, tiesiog greitai kraunate prekes į pirkinių maišelį ir norite greičiau išeiti.
Patariame būti budriems, neapsigauti, nepirkti nereikalingų daiktų. Jei tik apsipirkimą pavyktų paversti meditaciniu procesu, pirkinių sąrašas sparčiai mažėtų, o prekybos centrai iš to neturėtų jokios naudos.
Šaltinis: dzentlmenis.lv
Turėtų būti kainų skirtumas – jei atsiskaitymai kasoje su kasininke viena, o jei savitarnoje, kur pats atlieki kasininko darbą, – kita, t.y. pritaikyta atitinkama nuolaida! Vartotojų teisės!
„Iki” -aptarnavimas -Katastrofa, atrodo, kad tu jiems esi skolingas, nes Jos ten dirba.
Kaip mus nukankino savitarna parduotuvėje bet kažkodėl nekankina savitarna interneto bankininkystėje savitarna paštomate ar savitarna degalinėje tai nejaugi mes taip išpindijome?
Spekuliantai visus mato tik kaip vartotojus.