Pradžia Verslas Naujas pavadinimas ir teigiamas požiūris į ateitį: „Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“
Verslas

Naujas pavadinimas ir teigiamas požiūris į ateitį: „Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“

Smartpost keičia pavadinimą
Publikacijos nuotr.
Dalintis

Bendrovė „Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“, siekianti tapti logistikos lydere Baltijos šalyse. Užmezgant vis glaudesnius ryšius su Suomijos patronuojančiąja bendrove „Posti“, modernia ir tarptautine logistikos milžine, turinčia beveik 400 metų patirtį, prie „Smartpost“ pridėjus raidę „I“, sukurtas naujas prekės ženklas. Dabartinio pavadinimo „Itella“ visose Baltijos šalyse nebeliks.

„Smartpost Itella“, remiantis Baltijos šalių rinkos analize, šiuo metu yra vienas populiariausių prekės ženklų Estijoje. Po prekės ženklo keitimo mūsų tikslas – sustiprinti šio prekės ženklo pozicijas Latvijoje ir Lietuvoje, kartu tęsiant tai, ką pradėjome Estijoje. Dėl skubančio kasdienio gyvenimo tempo mūsų klientai renkasi „SmartPost“. Mūsų verslas grindžiamas patogiu klientų naudojimusi, todėl siekiame ir toliau tobulėti, kad galėtume atliepti ateities iššūkius ir galimybes“, – sako Baltijos šalių vadovas Gediminas Mickus.

 

Privalumas būti kažko didesnio dalimi – nuolatinis tobulėjimas

Tikimasi, kad e. prekybos apimtys augs, todėl ir toliau plėtosime savo verslą, paslaugas ir klientų aptarnavimą, siekdami užtikrinti dar aukštesnį klientų aptarnavimo lygį.

„Turime žvelgti į ateitį ir užtikrinti, kad esame pasirengę patenkinti ir viršyti klientų lūkesčius dėl teikiamų paslaugų, kartu galvodami apie tvaresnę ateitį. Nuolat tobulėjame, siūlome pažangius skaitmeninius sprendimus, kurie palengvina ir pritaiko siuntų valdymą ir priėmimą. Naujasis rūšiavimo centras Estijoje, kuriame daugiausia dėmesio skiriama energijos vartojimo efektyvumui ir pasirengimui elektromobilių parkui, yra mūsų investicijų į tvarumą pavyzdys. Visą „Posti Group“ patirtį skaitmeninės plėtros srityje ir siekiant, kad logistika būtų tvaresnė ir paprastesnė, galime panaudoti ir Latvijoje. Pavyzdžiui, žengdami žingsnius link transporto be iškastinio kuro“, – tęsia Gediminas Mickus.

Naujasis rūšiavimo centras Estijoje, kuris bus atidarytas kovo mėnesį, suteiks mūsų klientams dar aukštesnio lygio paslaugas ir išlaikys mūsų, kaip rinkos lyderio, poziciją kokybės srityje. Į šį centrą bus investuota apie 14 mln. eurų, tai bus didžiausias „Posti“ rūšiavimo centras Baltijos šalyse, daugiau nei dvigubai padidinsiantis dabartinius siuntų rūšiavimo pajėgumus.

„Dirbdami kartu kaip viena „Posti“, mūsų klientų ratas ir teikiamų paslaugų apimtis smarkiai auga, todėl tampame labiau matomi visuomenėje. Esame matomi ne tik per įprastą veiklą, bet ypač norėčiau pabrėžti prekės ženklo keitimo veiksmus, pavyzdžiui, paslaptingąją raidę „I“, kurią praėjusią savaitę Latvijoje buvo galima pamatyti tiek fizinėje, tiek virtualioje aplinkoje“, – sako Gediminas Mickus.

Posti
Publikacijos nuotr.

Šis pokytis yra didesnės prekės ženklo transformacijos dalis

2024 m. rudenį Suomijoje „Transval“ buvo pervadintas į „Posti“, 2025 m. pavasarį Švedijoje „Aditro Logistics“ bus pervadinta į „Posti“, o Baltijos šalyse bus naudojamas „SmartPosti“. „Posti“ tikslas – kartu augti visame Šiaurės šalių regione.

„Tarptautinis augimas yra viena iš mūsų strateginių sričių. Tolesnis mūsų veiklos suderinimas ir veikimas su vienu prekės ženklu padės mums sukurti dar stipresnę įmonę, kuri išnaudos savo stipriąsias puses ir tvarių inovacijų potencialą visose šalyse. Taip mes taip pat suteiksime augimo galimybių savo klientams“, – apibendrina ‚Posti‘ generalinis direktorius Antti Jääskeläinenas.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Atsiskaitymai vien kortele

Jie ima mokestį už mokėjimus kortele. Viskas dėl naujų mokesčių

2025 m. balandį Slovakijoje įvestas finansinių sandorių mokestis. Jis turėjo būti taikomas...

Įspėjimai dėl bankomato

Artėja bankomatų pokyčiai Lietuvoje: nauji reikalavimai nuo birželio 28 d.

Jau po savaitės – 2025 m. birželio 28 d. – Lietuvoje, kaip...

Nike prekės ženklas / frantic00 / Shutterstock.com

„Nike“ gelbėjimo planas su Kim Kardashian kol kas atidėtas

„Nike“ paskelbė, kad 2025 m. pavasarį planuotas naujo moteriškos sportinės aprangos prekės...

Exlantix automobiliai

Prognozuojama, kad iki 2030 m. Indija taps ketvirta pagal dydį elektromobilių gamintoja, o Kinija pirmaus

Remiantis nauju „Rhodium Group“ tyrimu, iki 2030 m. Indijos elektrinių keturračių transporto...