Bendrovė „Netflix“ paskelbė, kad antraisiais dalyvavimo Amerikos reklamos mugėje „Upfronts“ metais pajamos iš reklamos padidėjo 150 % ir pristatė naujus sprendimus reklamuotojams.
Transliavimo platforma sudarė partnerystes su žinomais prekių ženklais ir toliau plėtoja technologines galimybes efektyviai reklamai.
Pasak „Netflix“ reklamos prezidentės Amy Reinhardt, palyginti su praėjusiais metais, bendrovės pajamos iš reklamos padidėjo 150 %, o tai lėmė sėkmingas bendradarbiavimas su pirmaujančiomis reklamos agentūromis ir nepriklausomomis bendrovėmis.
Tarp didžiausių investuotojų į „Netflix“ reklamą yra tokie sektoriai kaip technologijų, pramogų, automobilių, greito maisto ir mažmeninės prekybos. Platforma taip pat pasirašė sutartis su žinomais prekių ženklais, kad paremtų populiarius projektus, tokius kaip „Kalmarų žaidimas“, „Venzday“, „Bridžertonai“ ir „Emilija Paryžiuje“.
Be to, „Netflix“ toliau tobulina savo technologinius sprendimus reklamuotojams, Kanadoje pradėjusi naudoti naują platformą, kuri 2025 m. bus prieinama visame pasaulyje. Bendrovė išplėtė galimybę įsigyti reklamos vietos per privačią rinką ir integravo naujas našumo matavimo priemones, be kita ko, bendradarbiaudama su „Google“ ir „Nielsen“.
Amy Reinhardt pažymėjo, kad „Netflix“ ir toliau siekia naujovių reklamos srityje, daugiausia dėmesio skirdama konkretiems rezultatams prekių ženklams pasiekti, kartu išlaikydama teigiamą abonentų patirtį.