„Nike“ paskelbė, kad 2025 m. pavasarį planuotas naujo moteriškos sportinės aprangos prekės ženklo, sukurto bendradarbiaujant su Kim Kardashian „Skims“, pristatymas atidedamas.
Pasak „Reuters” ir bendrovės atstovo, sprendimas priimtas siekiant „patobulinti produktą”. Šią informaciją pirmoji pranešė agentūra „Bloomberg“.
Bendras prekės ženklas, pavadinimu NikeSKIMS, apims treniruočių drabužius, avalynę ir sporto aksesuarus moterims. Šis projektas yra dalis naujojo „Nike“ generalinio direktoriaus Elliott Hill strategijos, kuria siekiama išvesti bendrovę iš nuosmukio ir išplėsti pasiūlą, kad ji galėtų veiksmingiau konkuruoti su augančiais varžovais, įskaitant „On“ (kurį remia Roger Federer) ir „Hoka“ (priklauso ‚Deckers‘) prekės ženklus, rašo „Reuters“.
Skims populiarėja
2019 m. Kim Kardashian įkurtas prekės ženklas Skims populiarėja dėl aukštos kokybės modeliavimo apatinio trikotažo, liemenėlių ir namų aprangos. Bendradarbiavimą su „Nike“ entuziastingai sutiko investuotojai ir analitikai, matydami jame galimybę atkurti Oregone įsikūrusios milžinės pozicijas moteriškų sportinių drabužių rinkoje.
Išleidimas atidėtas, bet neatšauktas
Iš pradžių pirmoji „NikeSKIMS“ kolekcija turėjo pasirodyti atrinktose JAV parduotuvėse ir internete dar šį pavasarį, o platesnis prieinamumas planuojamas 2026 m. Nors išleidimo data buvo atidėta, projektas tebevykdomas ir kelia didelius vartotojų bei rinkos lūkesčius.
Parašyti komentarą