Klientai vis dažniau nusigręžia nuo „Tesla“ automobilių. Agentūros „Bloomberg“ duomenimis, 10 iš pastarųjų 12 mėnesių bendrovės pardavimai buvo labai prasti.
Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, Elono Musko vadovaujama bendrovė vasario mėnesį užregistravo 16 800 naujų automobilių, t. y. 40 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį prieš metus.
Per pirmuosius du šių metų mėnesius „Tesla“ pardavimai Europoje sumažėjo 43 procentais – nors bendras elektromobilių registravimas per tą laiką išaugo 31 procentu.
Manoma, kad automobilių pramonėje daugiausia problemų kyla dėl Elono Musko politinio angažavimosi, tačiau nepadeda ir gana pasenęs modelių asortimentas. Tačiau Tesla tikisi, kad čia daug padės atnaujintas „Model Y“, kuris kovo mėnesį jau pradėjo patekti pas bendrovės klientus Europoje.
Elonas Muskas vis dar yra „Tesla“ vadovas, nors pastaruoju metu jo laiką daugiausia užima patarinėjimas JAV prezidentui Donaldui Trumpui. Milijardierius vadovauja DOGE – arba Vyriausybės efektyvumo departamentui.
Tuo tarpu „Tesla“ konkurencija auga, ypač iš Kinijos bendrovių. BYD pranešė, kad ketvirtąjį 2024 m. ketvirtį jos grynasis pelnas padidėjo rekordiškai – 73,1 proc. ir pasiekė 15 mlrd. juanių (apie 2,1 mlrd. JAV dolerių). Tokį rezultatą, bendrovės teigimu, lėmė „agresyvi kainodara ir didesni pardavimai, palyginti su konkurentais“.
Šaltinis: businessinsider.com.pl
Parašyti komentarą