Daugelis „Amazon“ klientų šiuo metu kritikuoja tai, kad prekių grąžinimas nebėra nemokamas. Amazon taiko naujus mokesčius už supakuotų prekių grąžinimą. Nemokamai grąžinamos tik išpakuotos prekės (be pakavimo maišelio ir be pakavimo dėžutės). Klientai reiškia susirūpinimą dėl duomenų apsaugos ir ekologiškumo.
„Amazon” dar kartą peržiūrėjo grąžinimo politiką ir šiuo metu bando naujus mokesčius už prekių grąžinimą. Nuo 2022 m. klientai gali grąžinti prekes nesupakuotas, taip neva saugodami aplinką. Šia priemone siekiama, kad prekių grąžinimas būtų „kuo paprastesnis ir draugiškesnis aplinkai“, kaip pabrėžia „Amazon“. „Onlinehändler News“ praneša, kad 2022 m. rudenį panašus bandymas buvo nutrauktas dėl didelės kritikos.
Nepaisant to, tarp klientų kyla nepasitenkinimas. Daugelis jų reiškia susirūpinimą dėl duomenų apsaugos ir privatumo. Vienas naudotojas komentavo: „Tai nieko nepalengvina, nenoriu, kad visi matytų, ką siunčiu atgal“. Kiti abejoja priemonės ekologiškumu. Cituojamas šaltinis: „Vadinasi, ekologiškiau, jei DHL kurjeris supakuoja prekę į naują siuntimo maišelį?“
Mažmeninės prekybos atstovai taip pat nerimauja dėl neįpakuotų prekių. Jie baiminasi, kad daug prekių bus grąžinama sugadintų ir apsunkins perpardavimą. Vienas pramonės atstovas sako: „Visi tokiu būdu siunčiami produktai vėliau tampa šiukšlėmis“. Pasak „Amazon“, tai yra bandymas, kurio trukmė neatskleidžiama.
Šaltinis: Chip.de
Parašyti komentarą