Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

„Senukai.lt” keičiasi iš esmės. Apsipirkimas taps lengvesnis, patogesnis ir greitesnis

3 min. skaitymo

Siekdami dar labiau sustiprinti savo lyderystę Baltijos šalyse ir prisitaikyti prie šiuolaikinių pirkėjų poreikių, „Senukai“ žengia reikšmingą žingsnį skaitmeninės plėtros kryptimi. Įgyvendindami beveik 100 mln. eurų vertės strateginį inovacijų diegimo planą, jie atnaujina savo elektroninę parduotuvę „Senukai.lt“. Tai ne tik techninis patobulinimas, bet ir dalis ambicingos vizijos kurti moderniausią statybos, remonto bei buities prekių įsigijimo platformą visame regione.

Anos Parafinaitės, „Kesko Senukai Digital“ vadovės Baltijos šalims teigimu, vienas iš pagrindinių įmonės tikslų – lengvesnė, patogesnė ir greitesnė apsipirkimo patirtis klientams.

„Siekiame, kad mūsų el. parduotuvėje klientai paprastai ir greitai rastų bei įsigytų prekes. Tikime, naujovės atlieps mūsų klientų lūkesčius, užtikrins dar geresnę apsipirkimo patirtį”, – sako A. Parafinaitė.

Senukai.lt keičiasi

Šiuo metu yra baigtas pirmasis el. parduotuvės atnaujinimo darbų etapas. Antrojo etapo metu bus įgyvendinami prekių krepšelio pokyčiai. Jį įmonė planuoja užbaigti antroje metų pusėje.

Pasak A. Parafinaitės, klientų laukia patrauklesnis svetainės dizainas, greitesnė paieška, aiškesnis prekių katalogas. Optimizuota ir svetainės mobilioji versija, tad ją tapo dar patogiau naudoti išmaniuosiuose įrenginiuose.

Atsižvelgus į pirkėjų poreikius, taip pat buvo įdiegti detalesni filtravimo įrankiai, pavyzdžiui, nuo šiol pirkėjai galės prekes filtruoti pagal pristatymo datą. Atlikus atnaujinimus, klientams pateikiama patogesnė ir aiškesnė prekių puslapio struktūra, lengviau pasiekiami leidiniai, personalizuoti prekių pasiūlymai.

El. parduotuvės Senukai.lt pokyčiai (002)

 

„Ieškojome sprendimų, kurie būtų aiškūs ir intuityvūs klientams. Daug dėmesio skyrėme tarptautinio vartotojų patirties (angl. UX) tyrimų instituto „Baymard Institute” rekomendacijoms, taip pat atsižvelgėme į pasaulinių e. komercijos lyderių patirtį. Testavome įvairius variantus, stebėjome klientų elgseną ir diegėme labiausiai pasiteisinusius sprendimus”, – kalba įmonės atstovė.

Klientų patogumui, dabar elektroninėje parduotuvėje geriau pristatomos ir daugiakanalės prekybos galimybės. Prie prekių yra aiškiau pateikiama informacija, kuriose fizinėse „Senukų” parduotuvėse yra aktualios prekės, pirkėjams siūlomas filtravimas pagal pasirinktą parduotuvę ir prekių likučius jose. Taip pat klientai gali kurti norų sąrašus ir paprasčiau planuoti savo pirkinius.

Pernai rugsėjį „Senukai“ patvirtino strateginį inovacijų diegimo plėtros planą, pagal kurį iki 2030-ųjų numatytos beveik 100 mln. eurų investicijos į dirbtinio intelekto, procesų automatizavimo įrankius, robotizaciją bei kibernetinį saugumą.

Elektroninė parduotuvė „Senukai.lt“ veikia nuo 2009 m., šiuo metu klientams siūloma daugiau nei 550 tūkst. skirtingų prekių asortimentas, jis nuolat plečiamas.

„Senukų“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti 6 elektronines parduotuves („Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“).

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus