Jei norite slidinėti, jums reikia sniego. Atostogautojai už tai moka daug pinigų, tačiau kokias teises turi vartotojai, jei sniego nėra ir kelionė sugadinama?
Slidinėjimo atostogos daugeliui žiemos sporto entuziastų yra svarbiausias metų įvykis. Tačiau kas nutinka, jei sniego visai nėra ir slidinėti neįmanoma? Teisininkas Kay Rodegra, kelionių teisės ekspertas, ZDF paaiškino, kokias teises ir pareigas turite žiemos sporto metu.
Trumpas atsakymas: Sniego trūkumas paprastai nėra priežastis atšaukti slidinėjimo atostogas, aiškina Kay Rodegra. Žiemos sporto entuziastai patys prisiima riziką. Tokiais atvejais paprastai nepadeda net draudimas.
Tačiau yra išimčių, kurias turėtumėte žinoti.
Sniego garantija slidinėjimo atostogų metu: geros galimybės susigrąžinti pinigus
Jei slidinėjimui nepakanka sniego, visos jūsų atostogos gali būti sugadintos. Tačiau yra viena taisyklės išimtis: jei organizatorius arba viešbutis aiškiai vartoja terminus, pvz. sniego garantija, sniego garantija, sniego nuotykis. Tai taip pat galioja nurodytiems ištisus metus veikiantiems slidinėjimo kurortams. Tačiau būkite atsargūs: daugelis paslaugų teikėjų dabar sąmoningai atsargiai formuluoja savo pasiūlymus, kad išvengtų tokių problemų.
Slidinėjimo abonementas – tai abonementas, už kurį taip pat galite atgauti pinigus.
Slidinėjimo abonementas taip pat priklauso nuo aplinkybių. Jei visi keltuvai uždaryti, turite teisę susigrąžinti pinigus, sako Rodegra: „Tada atgaunu tos dienos sumą.“
Tačiau jei uždaromi tik atskiri keltuvai, pinigų grąžinimo nematysite. Dėl lavinų pavojaus uždarytos slidinėjimo trasos taip pat nesuteikia teisės nemokamai atšaukti nakvynės. „Visos paslaugos yra teikiamos“, – pabrėžia teisininkas.
Šaltinis: Chip.de
Parašyti komentarą