Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Swedbank bankomatų trūkumas mažesniuose Lietuvos miestuose kelia gyventojų nepasitenkinimą

Mindaugas Bružas
Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius, rašantis apie naujienas, įvykius ir praktiškus patarimus. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią informaciją. Padedu atrasti naudingas žinias ir pasidalinti svarbiausiais įvykiais,...
2 min. skaitymo

Lietuvoje vis dažniau girdimas gyventojų nepasitenkinimas dėl „Swedbank“ bankomatų trūkumo mažesniuose miestuose ir miesteliuose. Žmonės skundžiasi, kad norėdami išsigryninti pinigus, jie priversti važiuoti dešimtis kilometrų iki artimiausio bankomato, o tai sukelia nepatogumų, ypač vyresnio amžiaus ar riboto judumo asmenims.

Gyventojų iššūkiai

Mažesnių miestų ir kaimų gyventojai dažnai susiduria su situacija, kai artimiausias „Swedbank“ bankomatas yra nutolęs per keliasdešimt kilometrų. Tai reiškia papildomas kelionės išlaidas ir laiką, ypač tiems, kurie neturi galimybės naudotis internetine bankininkyste ar mobiliąja programėle. Be to, kai kuriose vietovėse trūksta ir kitų bankų bankomatų, todėl gyventojai neturi alternatyvų.

Swedbank komentaras

„Swedbank“ atstovai teigia, kad bankas siekia užtikrinti paslaugų prieinamumą visoje Lietuvoje. Pasak banko, šiuo metu šalyje veikia daugiau kaip 400 „Swedbank“ bankomatų, iš kurių pusė yra universalūs – leidžiantys tiek išimti, tiek įmokėti pinigus. Bankas taip pat bendradarbiauja su kitais partneriais, kad klientai galėtų naudotis grynųjų pinigų paslaugomis per „Perlo“ terminalus, „Narvesen“, „Lietuvos spaudos“ kioskus ir „Šilas“ tinklo parduotuves. Šiose vietose galima išsigryninti iki 100 eurų atsiskaitant kortele už prekes ar paslaugas. Tačiau šios alternatyvos ne visada yra patogios ar prieinamos visiems gyventojams.

Technologinės naujovės

„Swedbank“ investuoja į bankomatų modernizavimą, diegdama bekontakčio identifikavimo funkciją, kuri leidžia atlikti operacijas priglaudus kortelę ar išmanųjį įrenginį prie bankomato. Taip pat visi bankomatai buvo pritaikyti žmonėms su regėjimo negalia, įdiegiant įgarsintą meniu lietuvių, anglų ir rusų kalbomis. Nors šios naujovės pagerina paslaugų kokybę, jos neišsprendžia pagrindinės problemos – fizinio bankomatų prieinamumo mažesniuose miestuose.

Nors „Swedbank“ deda pastangas modernizuoti savo paslaugas ir bendradarbiauja su partneriais, siekdamas užtikrinti grynųjų pinigų prieinamumą, mažesnių miestų gyventojai vis dar susiduria su realiais iššūkiais. Siekiant spręsti šią problemą, būtų naudinga peržiūrėti bankomatų tinklo plėtros strategiją ir atsižvelgti į visų Lietuvos regionų gyventojų poreikius.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus