„Swedbank” platina nerimą keliantį įspėjimą visiems savo klientams, ragindamas jokiu būdu neatidaryti tam tikro pranešimo. Taip pat neseniai buvo pranešta apie techninius nesklandumus.
Savaitgalį sukčiai išsiuntinėjo Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojams suklastotus el. laiškus su raginimu atnaujinti asmens duomenis, įspėja „Swedbank”. Bankas pabrėžia – šie laiškai yra apgaulingi, ir klientai jokiu būdu neturėtų į juos reaguoti ar teikti asmeninės informacijos.
Kaip paaiškina Latvijos „Swedbank”, iš banko klientų pateiktos informacijos matyti, kad sukčių išsiųsti laiškai ypač taikomi į žmonių darbo el. pašto adresus. Todėl daugelis šiuos pranešimus pirmą kartą pamatė tik darbo savaitės pradžioje, pirmadienį. Bankas pabrėžia, kad niekada nesikreipia į klientus dėl duomenų atnaujinimo el. paštu. Jei reikia atnaujinti asmens duomenis, tai galima padaryti tik saugiu būdu – internetinėje bankininkystėje, kur klientas taip pat gaus atitinkamą pranešimą.
Tiems klientams, kurie galbūt įvedė savo duomenis į sukčių el. laiškų nuorodas, „Swedbank” rekomenduoja nedelsiant susisiekti su banku ir blokuoti prieigą prie internetinės bankininkystės ir/arba mokėjimo kortelių, kad būtų išvengta galimo lėšų vagystės.
Atnaujinau duomenis, ir išplovė milijardą per swedbank sąskaitą ką daryti? Mai yra pizdėc dėl antakių.
Užtenka i bankomata ideti pinigus ir ju dalis dingsta negrįžtamai,…..
Zmones filmuokite viska kai dedate pinigus,kitaip nieko neirodysite ,nes pas juos likutis geras.