Oro linijų bendrovė „Ryanair“ reikalauja daugiau kaip 15 000 JAV dolerių kompensacijos iš keleivio, kuris sutrikdė skrydį iš Dublino į Lansarotę. Aviakompanija rašė, kad dėl keleivio „nedrausmingo elgesio“ teko neplanuotai nusileisti Portugalijoje. Skrydis buvo nutrauktas per naktį, todėl 160 kitų keleivių neteko dienos atostogų. Ryanair teigė, kad tai nepriimtina, ir pradėjo pinigų grąžinimo procesą.
Didžiausia Europos oro linijų bendrovė „Ryanair“ padavė į teismą vieną iš savo keleivių už tai, kad jis skrydžio metu „nedrausmingu elgesiu trikdė ramybę“. Pigių skrydžių bendrovė iš keleivio reikalauja 15 400 JAV dolerių žalos atlyginimo.
Apie bylos nagrinėjimą oro transporto bendrovė paskelbė trečiadienį. Byla susijusi su praėjusiais metais įvykusiu skrydžio iš Dublino (Airija) į Ispanijos Lansarotės salą sutrikdymu. Tuomet, kaip rašė „Ryanair“, dėl keleivio „nepateisinamo elgesio“ lėktuvo pilotas buvo priverstas pakeisti maršrutą ir nusileisti Porto mieste Portugalijoje.
Ryanair iš keleivio reikalauja kompensacijos
Skrydis buvo atidėtas kelioms valandoms, o lėktuvas buvo priverstas likti oro uoste visą naktį. Dėl to 160 keleivių turėjo „susidurti su nereikalingais nepatogumais ir taip pat prarado visą dieną atostogų“.
„Visiškai nepriimtina, kad keleiviai, kurie sunkiai dirba, kad galėtų mėgautis kelione su šeima / draugais, turėtų netekti malonumo dėl vieno keleivio netinkamo elgesio“, – sakė – rašoma oro linijų bendrovės išplatintame pareiškime.
Oro linijų bendrovė teigė Airijos apygardos teismui pateikusi ieškinį, kuriuo prašoma atlyginti už vėlavimą, į kurį įeina nakvynės, nusileidimo ir kitos šio skrydžio keleivių išlaidos.
Pasak oro linijų bendrovės, ieškinys pradėtas įgyvendinant bendrovės „nulinės tolerancijos“ tokiam elgesiui politiką. „Tikimės, kad šie veiksmai atgrasys keleivius nuo tolesnio trikdančio elgesio skrydžiuose, o keleiviai ir įgula galės keliauti patogioje ir pagarbioje aplinkoje“, – teigiama pranešime. – buvo paskelbtas pranešimas.
Šaltinis: t-online.de