„Zalando“ įsigalioja naujos taisyklės. Laikas, per kurį galima grąžinti įsigytus produktus, gerokai sutrumpės.
Santander Consumer Bank ataskaita rodo, kad 88 % lenkų renkasi apsipirkti internetu, iš jų net 59 % dažniausiai renkasi drabužius ir avalynę. Viena iš neabejotinų šios kategorijos lyderių yra „Zalando“, Lenkijoje veikianti nuo 2012 m. Europoje daugelis pamėgo šią vokišką platformą dėl plataus prekių asortimento, galimybės naudotis aukščiausios kokybės prekių ženklais ir palankios prekių grąžinimo politikos – iki šiol apsipirkdami „Zalando“ galėjome tikėtis 100 dienų grąžinimo termino. Iki šiol, nes šios taisyklės netrukus pasikeis. Deja, kliento nenaudai.
Nauja „Zalando“ prekių grąžinimo politika
Jei apsiperkate „Zalando“, atidžiai perskaitykite šią informaciją, kad išvengtumėte nereikalingo streso. Nuo vasario 3 d., „Zalando“ keičia internetu įsigytų prekių grąžinimo politiką. Daugiau jokio 100 dienų termino, per kurį galima grąžinti pirkinius, – nuo šiol platforma siūlys klasikinę galimybę grąžinti prekes per 30 dienų nuo jų gavimo, kaip ir dauguma mados konkurentų.
Platforma išsiuntė svarbų pranešimą klientams apie pokyčius, o tai yra jo ištrauka:
Šį pakeitimą įgyvendiname siekdami dar labiau padidinti prekių pasirinkimą savo klientams. Tai mums leis greičiau grąžinti prekes į prekybą ir tokiu būdu pasiūlyti platesnį asortimentą. Žinoma, prekių grąžinimas išliks nemokamas.
Visiems užsakymams, pateiktiems iki 2025 m. vasario 3 d., vis dar bus taikoma mūsų ankstesnė grąžinimo politika.