YouTube nuolat sugalvoja naujus reklamų rodymo būdus. Nesvarbu, ar tai reklama, kurią galima praleisti, reklama, kurios negalima praleisti ar tarpinius vaizdo įrašus, tikslas, kaip visada, yra rasti daugiau vietų, kur galima uždirbti daugiau pinigų. Dabar, naudodamas dirbtinį intelektą, YouTube rado visiškai naują vietą reklamai – būtent tada, kai vaizdo įraše vyksta kažkas įdomaus.
Tai yra pagrindinė „Peak Points“ idėja, naujo reklamos produkto, pagrįsto „Google Gemini“. Jis naudoja dirbtinį intelektą, kad nustatytų įdomiausius ir emociškai pagrįstus momentus populiariuose „YouTube“ vaizdo įrašuose, o tada rodo reklamą būtent tuo momentu. Taigi, būtent tada, kai pasieksite geriausią dalį, jūsų laukia reklama.
Jei esate reklamuotojas, tai gali atrodyti puikus sprendimas. Žiūrovams tai yra bene blogiausias laiko pasirinkimas. „YouTube“ net yra pavyzdys, kai reklama pasirodo iškart po to, kai kas nors pateikia pasiūlymą vaizdo įraše. Matyt, mums tikrai reikėjo daugiau reklamos mūsų vaizdo įrašuose, ypač tokios, kuri specialiai sukurta sugadinti geriausias akimirkas.
Kol kas neaišku, ar bus galima praleisti „Peak Point“ reklamą. Manau, turėsime palaukti ir tai išsiaiškinti sudėtingu būdu.
Žinoma, jei nenorite susidurti su visa tai, visada yra „YouTube Premium“, galutinis „sprendimas“ reklamos problemai, kurią „YouTube“ sukūrė iš pradžių. Taigi, galiausiai, tai yra laimėjęs variantas „YouTube“.