Kai kurie naudotojai „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir „Outlook“ programose gauna pranešimą, kad jų „Microsoft 365“ licencija buvo deaktyvuota. „Microsoft“ dirba su šia problema.
Kai kuriems naudotojams „Microsoft Office“ programose akivaizdžiai rodomi netikėti pranešimai, kad jų „Microsoft 365“ licencija buvo deaktyvuota. Kaip aprašoma „Microsoft“ pagalbos straipsnyje, klaidingi pranešimai rodomi ne tik „Office“ programose „Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“, bet ir el. pašto programoje „Outlook“.
Pranešimai pasirodo atsitiktinai. Tačiau „Microsoft“ iš tikrųjų išvardija kelias priežastis, dėl kurių gali atsirasti šie pranešimai ir kurios gali būti susijusios su atsakingo administratoriaus atliktais licencijavimo lygio pakeitimais.
Pranešimai gali pasirodyti, pavyzdžiui, perkeliant naudotojus į kitą licencijavimo grupę, juos pašalinant ir vėl įtraukiant į tą pačią grupę, keičiant naudotojų licencijų ar produktų priskyrimą (pavyzdžiui, pereinant nuo „Office 365 E3“ prenumeratos prie „Microsoft 365 E3“ prenumeratos) arba išjungiant paslaugų planą.
Galimas pakartotinis aktyvavimas
Pasak „Microsoft“, vartotojai, gavę šiuos pranešimus, gali išspręsti šią problemą spustelėdami pakartotinio aktyvavimo mygtuką ir tada prisijungdami su savo prieigos duomenimis. Taip pat nukentėjusieji gali atsijungti rankiniu būdu, uždaryti visas „Microsoft 365“ programas, iš naujo paleisti programas ir tada vėl prisijungti.
Toks elgesys tikrai neatrodo tyčinis, nes „Microsoft“ taip pat pabrėžia, kad problema šiuo metu tiriama. „Microsoft„ prašo nukentėjusiųjų, kurie kreipiasi į bendrovės pagalbos tarnybą, surinkti žurnalo duomenis ir failų informaciją naudojant “Office“ licencijavimo diagnostikos priemonę ir pateikti ją pagalbos tarnybai.
Kol kas „Microsoft“ nenurodė datos, iki kurios ketina išspręsti problemą. Bendrovė taip pat nepateikė jokios informacijos apie tai, kaip plačiai paplitusi neteisinga licencijų informacija.
Šaltinis: Golem.de
Parašyti komentarą