Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės 5 krosoveriai, kurie gali tapti tikru galvos skausmu savininkams
Automobiliai / Transporto priemonės

5 krosoveriai, kurie gali tapti tikru galvos skausmu savininkams

Porsche Cayenne Turbo
Dalintis

Renkantis automobilį, kiekvienas vairuotojas vadovaujasi savo prioritetais. Tačiau visus vienija noras, kad automobilis nekeltų rūpesčių, niekada negestų ir būtų ekonomiškas eksploatuoti. Deja, ne visi modeliai pateisina šiuos lūkesčius, nepaisant gamintojų pažadų apie jų absoliutų patikimumą.

Šiame straipsnyje apžvelgsime automobilius, kurie dažniausiai nuvilia savo savininkus dažnais gedimais ir brangia priežiūra.

1. Porsche Cayenne Turbo

Šis sportiškas krosoveris žavi elegantišku dizainu ir galingu varikliu. Jo kaina iš pirmo žvilgsnio atrodo patraukli, todėl daugelis nusprendžia įsigyti būtent šį modelį. Tačiau ekspertai pataria neskubėti.

Keletas „Achilo kulnų” gali paversti šio automobilio savininką nuolatiniu autoserviso klientu. Variklis linkęs įbrėžimams, kuriuos galima pašalinti tik brangiai kainuojančia procedūra. Be to, jei krosoveris turi kėbulo pokrypio slopinimo sistemą, gali sugesti stabilizatoriai, kurių keitimas taip pat brangus. Nepamirškime ir dažnų problemų su vairo stiprintuvo siurbliu, kurio remontas taip pat kainuoja nemažai.

2. Land Rover Range Rover III

Šis automobilis reikalauja didelių išlaidų priežiūrai, ypač varikliui. Kad jis veiktų tinkamai, reikalinga reguliari profilaktika, kuri ilgainiui kainuoja nemažus pinigus.

Viena pagrindinių problemų – pneumatinė pakaba, kurią tenka keisti jau po 15 tūkstančių kilometrų. Nauja pakaba kainuoja daug, o dar prisideda ir serviso išlaidos. Po truputį genda ir vairo traukės, kurias reikia keisti nuvažiavus 100 tūkstančių kilometrų. O po 200 tūkstančių kilometrų vėl laukia grandinių keitimas. Nepamirškite ir stabdžių sistemos, kuri taip pat greitai genda.

Land Rover problemos

3. Mazda CX-7

Šis japoniškas krosoveris turi viską, ko reikia sėkmei: dinamišką dizainą, gerą valdymą ir įsimintiną išvaizdą. Tačiau tapę šio automobilio savininkais, daugelis greitai nusivilia, nes praktiškai tai vienas problemiškiausių automobilių.

Paprastai, nuvažiavus 100 tūkstančių kilometrų, sugenda turbokompresorius. Savininkams dažnai tenka remontuoti arba keisti alkūninio veleno įdėklus, paskirstymo diržo grandinę ir hidraulinį bloką. Aušinimo sistema taip pat kelia priekaištų – radiatorius praranda efektyvumą dėl perkaitimo.

4. Kia Sportage (iki 2022 metų)

Šis korėjietiškas krosoveris gali smarkiai smogti savininko piniginei dėl dažnų gedimų. Statistika rodo, kad autoservisą tenka lankyti beveik iš karto po pirkimo.

Dažniausiai genda stabilizatoriaus atramos, pavarų dėžė, amortizatoriai, stabdžių ir vairo sistema. Automobilių su stoglangiu savininkai dažnai susiduria su stoglangio užstrigimu ir gedimais.

5. Nissan Qashqai

Šis japoniškas automobilis pasitinka vairuotojus stilinga išvaizda, erdviu salonu ir patogiu valdymu. Tačiau susižavėjimas pirkiniu greitai išnyksta, kai savininkas susiduria su priešlaikiniu atmosferinių variklių susidėvėjimu. Be to, variatoriai, sumontuoti 1,6 litro varikliuose, taip pat greitai genda.

„Japonas“ dažnai turi problemų su karterio padėklu, prastėjančia dažų danga, vairo mechanizmu ir pakaba. Bet kurios iš šių problemų sprendimas reikalauja didelių finansinių išlaidų.

Nissan Qashqai

Taigi, prieš įsigyjant bet kurį iš šių automobilių, verta atidžiai pasverti visus „už” ir „prieš”.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

3 Komentarai

guest
3 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Nesiskuskite jei perkate metalo lauža,
Nesiskuskite jei perkate metalo lauža,
prieš 5 mėnesių

Turim jau 6 metus Kia sportage darom tik aptarnavimą kuri priklauso , tepalai ir filtrai , stabdžių kaladėlės su diskais, ir vienas stabilizatorius, nu nu šakes kaip iš servisų neislendu , jei perkate mašina su rida 200.000 tai ko jūs tikites, va pardavinesiu rida bus apie 80,000 ir tikrą o ne spidometras rodis nedauzta nes savininkas vienas bet ir kaina bus atitinkama, o ne kaip metalo laužo

Agas
Agas
prieš 5 mėnesių

Kiekvienas automobilis turi problemų

Ajo
Ajo
prieš 5 mėnesių

Adam jestesz durniem

Panašūs straipsniai
Naujas kelio ženklas medūza

„Medūza su klaustuku”: ką reiškia naujas kelio ženklas

Kelio ženklai – tai ne tik simboliai pakelėje, bet ir gyvybiškai svarbūs...

Juodi dūmai iš automobilio

Pilki, balti, juodi: ką jūsų automobilio išmetamieji dūmai bando jums pasakyti? Paprasta variklio diagnostika

Nors šiuolaikiniai automobiliai aprūpinti galybe jutiklių ir indikatorių, vienas seniausių ir patikimiausių...

Pokičiai dėl paspirtukų

Suomija imasi griežtų priemonių. Keliuose įsigalioja nauji amžiaus ir blaivumo ribojimai elektrinių paspirtukų vairuotojams

Nuo birželio 17 dienos Suomijoje įsigaliojo naujas mikromobilumo įstatymas, kuris iš esmės...

Naujieji Tesla Model S ir Model X

Atnaujinti Tesla Model S ir Model X – nauja išvaizda, daugiau spalvų ir ilgesnis nuvažiuojamas atstumas

Tesla atnaujino savo Model S ir Model X elektromobilius. Nors naujos kartos...