Silpna paklausa slegia „Audi“. Ingolštate, Vokietijoje įsikūrusi bendrovė visose pagrindinėse rinkose parduoda gerokai mažiau automobilių. Elektromobilių tendencijos taip pat rodo mažėjimą.
Praėjusiais metais „Audi“ patyrė pardavimų nuosmukį. Ingolštate įsikūręs automobilių gamintojas paskelbė, kad pristatė 200 000 mažiau automobilių. Silpna paklausa paveikė visas pagrindines rinkas. Nuosmukį patyrė ir elektromobilių rinka. Tokį nuosmukį „Audi“ aiškina ekonominėmis sąlygomis, didele konkurencija ir ribotu atsarginių dalių prieinamumu.
Audi praneša apie 1,67 mln. visame pasaulyje pristatytų automobilių. Tai beveik 12 proc. mažiau nei 2023 m. Ypač didelis 21 proc. nuosmukis buvo namų rinkoje Vokietijoje, tačiau Šiaurės Amerika ir svarbiausia Kinijos rinka taip pat susilpnėjo – jos sumažėjo 13 proc. Pastarojoje pristatymas smuko 11 proc. iki 649 000 automobilių.
Europoje už Vokietijos ribų rezultatai vis dar buvo geriausi – pristatymas sumažėjo tik 6 proc. iki 466 000 automobilių. Audi taip pat susidūrė su priešpriešos vėjais elektrinio mobilumo srityje: 164 000 visiškai elektrinių automobilių – tai 8 proc. mažiau nei praėjusiais metais.
Tačiau už pardavimus atsakingas valdybos narys Marco Schubertas netiesiogiai puoselėja viltis, kad naujaisiais metais padėtis pagerės. „2024 m. jau pradžioje buvo priskirti pereinamųjų metų kategorijai“, – sako jis. Nors „ruošiami stiprūs modeliai“, jie tik palaipsniui didins apimtis. Audi vadovas Gernotas Döllneris pabrėžė, kad bendrovė yra įsitikinusi, jog pasieks savo ilgalaikius tikslus. Tačiau šiuo metu „Audi“ nenurodo konkrečių pardavimo tikslų.
Konkurentė „Mercedes“ jau praėjusią savaitę pateikė duomenis. Štutgarte įsikūrusios bendrovės pardavimai taip pat sumažėjo, tačiau „Mercedes Benz Cars“, įskaitant „Smart“, pardavimai sumažėjo 3 proc. iki 1,98 mln. automobilių, tačiau kritimas buvo švelnesnis. Panaši situacija ir „Audi“ seserinėje bendrovėje „Porsche“, kurioje pardavimai sumažėjo 3 proc. iki 310 700 automobilių.
Šaltinis: N-TV
Parašyti komentarą