Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Internetas / WEB Reklama internete: efektyviausi būdai pritraukti klientus skaitmeninėje erdvėje
Internetas / WEBVerslas

Reklama internete: efektyviausi būdai pritraukti klientus skaitmeninėje erdvėje

Kokybiška reklama internete
Dalintis

Kiekvienas verslas nori augti. Tam, kad tai pavyktų padaryti, reikia investuoti į reklamą. Dabar bene visi renkasi pasitikėti reklama internete. Juk būtent internete valandų valandas per savaitę praleidžia aibės vartotojų, tad natūralu, jog pasirenkama ši terpė. Tačiau kaip žinoti, kuris reklamos formatas jums yra tinkamiausias? Mes apžvelgsime efektyviausius būdus reklamuotis online bei pristatysime šių būdų pliusus ir trūkumus.

 

Video reklama – YouTube

Jeigu kuriama vaizdo reklama, kaštų ir žiūrimumo santykiu niekas negali prilygti pasaulinei video rinkos lyderei – YouTube. Kadangi ši platforma turi per 2,4 milijardo unikalių lankytojų kiekvieną mėnesį, o net 84 % iš jų rodė susidomėjimą produktais, kurių reklamą pamatė prieš/per/po YouTube video, reklamuotis čia – populiarus pasirinkimas.

Vaizdinė reklama internete – vaizdiškai ir emociškai įtraukia naudotojus, lengvai pasiekia jų dėmesį ir puikiai tinka pasakojimui.

Tačiau kūrybinės sąnaudos gali būti didelės, o vartotojai visada turės opciją greitai praleisti reklamas, jei jos neįdomios.

Apibendrinimas: gerai sukurtos bei pozicionuotos reklamos per YouTube turi didžiulį potencialą didinti prekės ženklo žinomumą arba auginti konversijas. Reikia prisiminti, jog per YouTube, galima atlikti tikslų targeting pagal vartotojo interesus, demografinius duomenis ir paieškos elgseną.

 

SEO – optimizavimas paieškos varikliams

Iš visų reklamos formų, kurias išvardinsime šiame sąraše – SEO yra vienintelė, kuri orientuota į bei, sėkmingai įgyvendinus, gali duoti ilgalaikę vertę bei naudą. Kodėl ji reikalinga? Statistika yra negailestinga. Net 75 proc. Google naudotojų niekada nepereina per pirmąjį paieškos rezultatų puslapį, o apie 50-55 proc. viso interneto svetainių gaunamo srauto ateina būtent iš organinių paieškų per Google. Todėl net, jeigu pasirenkami keli rinkodaros metodai, reklama internete turi būti derinama ir su SEO.

Tai ilgalaikis, finansiškai labai efektyvus sprendimas, kuris didina svetainės patikimumą ir matomumą. Galima sakyti, jog SEO yra ir tikslingas rinkodaros veiksmas. Visgi, nepamirškite, kad gauti rezultatus pavyksta ne iš karto – reikia laiko bei nuolatinių pastangų ir žinių.

Reklama internete labai svarbu

Apibendrinimas: SEO pastangos siekia optimizuoti jūsų svetainę, kad paieškos sistemose ji užimtų aukštesnes pozicijas nei konkurentai ir būtų matoma klientams, aktyviai ieškantiems jūsų produktų ar paslaugų.  Nors rezultatai pasiekiami per ilgesnį laiką, investicijų grąža yra stabili ir didelė.

PPC reklama

Nuo tada, kai išaugo susidomėjimas SEO verte, Google pasiūlė ir alternatyvų sprendimą – PPC reklamą. Kol kas šios reklamos generuoja tarp 25 ir 30 proc. paieškos variklio srauto ir, efektyviai pritaikydami šią reklamą internete, verslai gauna po 2 EUR nuo kiekvieno 1 EUR, kurį išleidžia.

Labai patogu, kad matomumas ir vertė gaunama iš karto, mokama tik už paspaudimus, o grąža ir efektyvumas – lengvai išmatuojami. Visgi, jeigu jūsų rinkos segmente didelė konkurencija – tai yra labai brangu ir reikalauja nuolatinės stebėsenos.

Apibendrinimas: PPC reklama iš karto matoma paieškos puslapyje, todėl verslas gali pritraukti maksimaliai suinteresuotus klientus. Nors tai veiksminga, ten, kur didelė konkurencija – išlaidos gali būti milžiniškos.

Influenceriai ir apmokami įrašai socialiniuose tinkluose

Reklama internete dabar nebeatsiejama nuo nuomonės formuotojų ir socialinių tinklų. Nors tokia reklama gali generuoti įspūdingą grąžą ir nebereikia įtikinėti vartotojų pasitikėti, kadangi apie 69 proc. jų pasitiki influencerių rekomendacijomis, ji yra labai brangi bei kelia tam tikrą riziką.

Nepaisant to, kad yra greita, efektyvi ir labai tikslingai orientuota į nišinę auditoriją, kai kada galima ir labai „nepataikyti“ bei negauti nė dalies naudos, kurios tikėjotės.

Apibendrinimas: bendradarbiavimas su populiariomis asmenybėmis padeda prekių ženklams pritraukti naują auditoriją. Sponsored įrašai Instagram ir TikTok tinkluose tinka didinti matomumą ir generuoti konversijas, ypač tarp jaunesnio amžiaus klientūros.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
J. Oliverio receptų kolekcijos pristatymas_ (002)

Jamie Oliveris užmezgė draugystę su lietuviams puikiai žinomu prekių ženklu: pristatė inovatyvią receptų liniją

Maisto gaminimas namuose tampa vis retesnis – statistika rodo, kad tik trečdalis...

Iki parduotuvė Vilniuje / Savvapanf Photo / Shutterstock.com

„Iki“ praneša, ar keisis parduotuvių darbo laikas per Jonines

Artėjant Joninių šventei, prekybos tinklas „Iki“ informuoja pirkėjus, kad visos parduotuvės antradienį,...

Apsipirkimai parduotuvėje / Solarisys / Shutterstock.com

Kaip dirbs parduotuvės per Jonines 2025: ką būtina žinoti, kad nepritrūktumėte maisto

Joninės – tai ne tik trumpiausia naktis metuose, bet ir viena laukiamiausių...

Elektros kainos gerokai sumažėjo

Elektros kainų įtampa auga. Ar mokėsime daugiau, jei nieko nekeisime?

Lietuvos energetikos rinka pergyvena didelių pokyčių laikotarpį. Daugėja namų, kurie įsirengia saulės...