Prekės ženklas, kuris paprastai nėra laikomas patikimumo pavyzdžiu, nušluostė nosį garbingiems vokiškiems konkurentams, ir dar vienas nepakankamai įvertintas modelis pateko į geriausių dyzelinių automobilių dešimtuką.
Dyzeliniai varikliai vis dar turi savo gerbėjų ir išlieka protingiausiu pasiūlymu intensyviai naudojamiems automobiliams. „What Car?“ reitingas – tai ne geriausių dyzelinių variklių rinkinys, o kelerių metų senumo modelių, kuriuose sumontuotas dyzelinis variklis ir kurie paprastai pasirodė esantys mažiausiai varginantys.
Britai reitingo duomenims gauti naudoja neįprastą formulę. Apklausos metu „What Car?“ naudotojai nurodė visus gedimus, su kuriais susidūrė per pastaruosius 24 mėnesius, remonto kaštus ir laiką, kurio prireikė norint atkurti visišką automobilio darbingumą. Toks metodas reiškia, kad negalime būti visiškai tikri dėl duomenų, nes juos rinko ne profesionalai, tačiau gauname tokius duomenis, kurių negalima rasti jokiame kitame rinkinyje.
Remiantis apklausos duomenimis apskaičiuojamas „patikimumo indeksas“, išreikštas procentais. Kuo didesnė reikšmė, tuo geriau.
Štai dyzeliniai automobiliai, kurie pasirodė geriausiai
Renault Kadjar (2015-2022 m.) – patikimumo indeksas: 98,6 proc.
Sugedo 12 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: pakaba, su varikliu nesusiję elektros gedimai.
Vidutinė remonto kaina: 0 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: iki 1 dienos.
3 serijos BMW (2012-2019 m.) patikimumo indeksas: (2012 m.): 96,5 proc.
Sugedo 15 proc. apklaustų modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: akumuliatorius, kėbulas, pakaba.
Vidutinė remonto kaina: pusei naudotojų – 0 svarų sterlingų, likusiems – iki 50 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: iki 1 dienos.
3 serijos BMW (nuo 2019 m. ) – patikimumo indeksas: 96,0 proc.
Sugedo 17 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: variklio elektros instaliacija, kėbulas, su varikliu nesusijusi elektros instaliacija.
Vidutinė remonto kaina: 80 proc. naudotojų – 0 svarų sterlingų, kitiems – iki 50 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: 60 proc. naudotojų – viena savaitė ar daugiau.
Škoda Kodiaq – patikimumo indeksas: 94,7 proc.
Sugedo 20 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: išmetimo sistemos, su varikliu nesusijusi elektros instaliacija, stabdžiai, variklis, salonas.
Vidutinė remonto kaina: 73 proc. naudotojų taikoma garantija, likusiems – 301-500 svarų sterlingų.
Škoda Superb (2015-2024 m.) – patikimumo indeksas: 92,9 proc.
Sugedo 13 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: variklis, pakaba.
Vidutinė remonto kaina: 67 proc. naudotojų – 0 svarų sterlingų, kitiems – 200-350 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: 67 proc. naudotojų – savaitė ar daugiau, kitiems – iki 1 dienos.
„Volvo XC60“ (nuo 2017 m.) – patikimumo indeksas: 92,6 proc.
Sugedo 14 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: su varikliu nesusiję elektros, kėbulo, stabdžių, akumuliatoriaus, variklio, vairo mechanizmo gedimai.
Vidutinė remonto kaina: 67 proc. naudotojų – 0 svarų sterlingų, likusiems – 50-350 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: 22 proc. naudotojų – savaitė ar daugiau, kitiems – iki 1 dienos.
BMW X3 (2018-2024 m.) – patikimumo indeksas: 92,4 proc.
Sugedo 23 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: variklis, variklio elektros instaliacija, išmetimo sistema, navigacija, oro kondicionierius, kėbulas.
Vidutinė remonto kaina: 78 proc. naudotojų – 0 svarų sterlingų, likusiems – daugiau kaip 1 500 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: 28 proc. naudotojų – savaitė ar daugiau, 28 proc. naudotojų – iki 1 dienos.
Mercedes GLB (nuo 2019 m.) – patikimumo indeksas: 92,3 proc.
Sugedo 35 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: elektros instaliacija, oro kondicionierius, salonas, kėbulas.
Vidutinė remonto kaina: 0 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: 54 proc. naudotojų – savaitė ar daugiau, 39 proc. naudotojų – iki 1 dienos.
„Ford Focus“ (nuo 2018 m.) – patikimumo indeksas: 89,7 proc.
Sugedo 33 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: su varikliu nesusiję elektros, akumuliatoriaus, stabdžių, išmetamųjų dujų, pavarų dėžės gedimai.
Vidutinė remonto kaina: 86 proc. naudotojų – 0 svarų sterlingų, kitiems – 351-500 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: procentams naudotojų – savaitė ar daugiau, kitiems – iki 1 dienos.
Mazda CX-5 (nuo 2017 m.) – patikimumo indeksas: 88,5 proc.
Sugedo 48 proc. apklaustų šio modelio naudotojų automobiliai.
Dažniausi gedimai: išmetimo sistemos, su varikliu nesusijusi elektros instaliacija, kėbulas, stabdžiai, salonas.
Vidutinė remonto kaina: 71 proc. naudotojų – 0 svarų sterlingų, 1 proc. naudotojų – 351-750 svarų sterlingų.
Remonto trukmė: 13 proc. naudotojų – savaitė ar daugiau, likusiems – iki 1 dienos.
Taigi pereikime prie tų dyzelinių automobilių, kurie blogiausiai pasirodė „What Car?“ reitinge
- Kia Sportage (2016-2021) – patikimumo indeksas: 66,2 proc.
- Volkswagen Golf (nuo 2020 m.) – patikimumo indeksas: 70,4 proc.
- 5 serijos BMW (2017-2023 m.) – patikimumo indeksas: 79,8 proc.
Šaltinis: Autokult
Kiek mes tokių naujų auto turim…🤔😆