„Toyota“ pristato visiškai naują C-HR+ – visiškai elektrinį modelį, kuris savo įtikinamais parametrais ir stilingu dizainu bus labai stiprus konkurentas svarbiame Europos elektrinių C-SUV segmente.
Naujasis modelis patrauks klientų dėmesį elegantiškomis ir patraukliomis kupė kėbulo linijomis, autentišku ir puikiu važiavimu, didele erdve keleiviams ir visais klasėje pirmaujančiais patogumais. C-HR+ sukurtas 2022 m. pristatyto koncepcinio visureigio pagrindu. Jame išsaugotos visos esminės savybės, kuriomis grindžiama „Toyota C-HR“ sėkmė ir kurios padėjo šiam kompaktiškam visureigiui per dvi kartas Europoje parduoti daugiau nei milijoną vienetų.
Planuojama, kad naujasis baterijomis varomas elektromobilis (BEV) pasirinktose Europos rinkose pasirodys 2025 m. pabaigoje, o 2026 m. pradės dominuoti visoje Europoje, kai prisijungs prie visiškai naujo „Toyota Urban Cruiser“. Pagal „Toyota“ elektrinių visureigių strategiją, C-HR+ gamoje bus siūloma daugybė variantų, du skirtingi akumuliatoriai ir priekinių arba visų ratų pavara, pabrėžianti automobilio visureigio savybes.
C-HR+ sustiprins prekės ženklo daugiapakopę strategiją, kuria siekiama ir toliau siekti, kad iki 2035 m. Europoje būtų visiškai išvengta anglies dvideginio emisijų. Joje bus naudojamos įvairių tipų jėgainių technologijos – hibridai, iš tinklo įkraunami hibridai, akumuliatoriniai elektromobiliai, taip pat modeliai su vandenilio kuro elementais.
Visiškai kitoks ir autonominis modelis
C-HR+ neabejotinai įkvėptas C-HR, kuris ir toliau sėkmingai pritraukia naujų šio prekės ženklo klientų. Kartu tai savarankiškas modelis, persmelktas savitos „Toyota“ elektromobilių su baterijomis e-TNGA filosofijos. C-HR+ turi unikalų kėbulą ir interjerą – švarią, energingą išvaizdą, kuri iš esmės yra paprasta, tačiau stipriai emocionali, patraukianti tiek širdis, tiek protus.
Švarus, modernus stilius iš priekio žvelgiant iš trijų ketvirčių aiškiai parodo, kad C-HR+ yra modernus Toyota BEV, o plati stovėsena žada dinamišką važiavimą, kuris taip pat būdingas C-HR. Elektrinis modelis pasižymi unikaliu priekiniu bamperiu, radiatoriaus grotelėmis ir priekinių žibintų dizainu, o išlankstytas kupė-krosoverio siluetas yra ir išraiškingas, ir aerodinamiškai efektyvus. Pažymėtina, kad kupė stiliaus stogo linija nesumažina galinių keleivių galvos erdvės.
Prie C-HR+ stiliaus puikiai dera išraiškingos kėbulo linijos, kurios sujungia akcentuotą galinę dalį su priekine. Plati stovėsena ir įmantrus LED priekinių žibintų derinys sukuria įspūdingą galinį vaizdą, o gana status galinis langas ir dailiai integruotas spoileris suteikia modeliui dinamiškumo.
Aukščiausios klasės interjero erdvė
Modernus ir supaprastintas interjeras, pripildytas įmantraus aplinkos apšvietimo, pasižymi jaukumu, kuris pasitinka kiekvieną. C-HR+ bendras ilgis – 4520 mm, o ratų bazė – 2750 mm. Tai kompaktiškam krosoveriui suteikia ne tik aukščiausios klasės automobiliui būdingą erdvę virš galvos, bet ir atstumą tarp klubų atramos taškų priekinėse ir galinėse sėdynėse. Jis yra 900 mm ir didesnis nei tipiniame C segmento visureigyje. Interjero apdaila taip pat nenusileidžia didesnėms klasėms.
Dėl erdvaus interjero ir puikaus matomumo į visas puses Toyota C-HR+ yra pavyzdinio komforto ir universalumo modelis, o 416 litrų bagažinė padidina jo praktiškumą ir patogumą.
Kalbant apie įrangą, C-HR+ bus ne tik vairuotojo mobilumo priemonė, bet ir bendra erdvė. Todėl salone yra, pavyzdžiui, du belaidžiai išmaniųjų telefonų įkrovikliai ir USB jungtys antroje sėdynių eilėje, atskiras klimato kontrolės valdiklis gale sėdintiems keleiviams ir panoraminis stogas, praleidžiantis natūralią šviesą į saloną.
Variklis ir eksploatacinės savybės
C-HR+ nebus universalus automobilis. Kadangi žmonių poreikiai ir prioritetai skiriasi, „Toyota“ pasiūlys dvejopos talpos akumuliatorius. 57,7 kWh akumuliatorių bus galima įsigyti tik su priekiniais varomaisiais ratais, o didesnį 77 kWh akumuliatorių bus galima įsigyti ir su priekiniais, ir su visais varomaisiais ratais. Šios galimybės padės bendrovei laimėti daugiau klientų C-SUV rinkoje.
Priklausomai nuo įrangos ir jėgos agregato, C-HR+ maksimalus nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP ciklą gali siekti iki 600 km (preliminarus skaičius iki visiško homologavimo). Malonumą mėgautis tyliu veikimu ir sklandžiu elektrinės pavaros veikimu sustiprins įspūdingi eksploatacinių savybių rodikliai. Iš tiesų, išskyrus GR didelio galingumo modelių gamą, C-HR+ bus galingiausias modelis „Toyota“ gamoje Europoje.
Tikimasi, kad AWD versija išvystys įspūdingą 343 DIN AG/252 kW galią ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės vos per 5,2 sekundės. Arba priekiniais ratais varomas modelis su 57,7 kWh akumuliatoriumi išvystys 167 DIN AG/123 kW, o viena ašimi varomas modelis su 77 kWh akumuliatoriumi – 224 DIN AG/165 kW.
Visų varančiųjų ratų variklis įrodo, kad „Toyota C-HR+“ yra tikras visureigis. Ši sistema pagerina sukibimą ir leidžia geriau išnaudoti BEV būdingą sukimo momentą ir galią. Ji prisideda prie saugumo ir vairavimo malonumo.
Didelį energijos vartojimo efektyvumą užtikrina optimizuota aerodinamika – bendras siluetas, stogo spoileris ir galinė dalis sukurti taip, kad maksimaliai padidintų oro srautą virš kėbulo ir aplink jį.
Klientai įvertins naująją akumuliatoriaus paruošimo funkciją, kuri pagerins įkrovimą daugelyje situacijų. Ją galima naudoti automatiniu arba rankiniu režimu – kaip patogiau savininkui. Taip pat yra energiją taupantis šilumos siurblys, kuris maitina ne tik oro kondicionavimo sistemą, bet ir sėdynių, vairo ir priekinio stiklo šildymą.
Standartinėje įrangoje įrengtas 11 kW įkroviklis, o 22 kW įkroviklį galima įsigyti aukštesnės komplektacijos automobiliuose. Didžiausia nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelės įkrovimo galia – iki 150 kW.
Puikus vairavimas
Toyota C-HR+ siūlo labai dinamišką ir smagų vairavimą. Be BEV platformos standumo, naujasis modelis taip pat naudojasi specialia pakabos sistema su pritaikytomis spyruoklėmis ir amortizatoriais bei stabilizatoriaus strypais. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat tapo gerokai jautresnis.
Palyginti su C-HR, naujojo modelio kėbulas standesnis, o svorio centras žemesnis. Dėl mažesnio inercijos momento C-HR+ yra pastebimai judresnis.
Sauga ir jungiamumas
Modernią „Toyota C-HR+“ išvaizdą ir jėgos agregatą papildo naujausios technologijos, užtikrinančios visapusišką saugumą ir jungiamumą.
Visose versijose įdiegta daugybė „Toyota T-Mate“ funkcijų, įskaitant „Toyota Safety Sense“ aktyviąsias saugos ir pagalbos vairuotojui sistemas. Vairuoti saugiau ir paprasčiau, nes automobilis gali anksti aptikti pavojų ir prireikus įjungti stabdžius, vairo mechanizmą ir galios reguliavimą.
Į standartinę įrangą įtrauktos įvairios pažangios saugos funkcijos, įskaitant aklosios zonos stebėjimo funkciją, adaptyvias ilgąsias šviesas ir stabdžių pagalbinę sistemą, padedančią išvengti susidūrimo stovint. Aukščiausiame įrangos lygyje, be kitų funkcijų, taip pat yra parkavimo asistentas ir erdvinio vaizdo monitorius.
Priekinio skydelio centre įrengtas 14 colių multimedijos ekranas, kuris bus standartinė visų „Toyota C-HR+“ versijų įranga. Navigacijos sistemoje yra speciali EV maršruto nustatymo funkcija, kuri į maršrutą, priklausomai nuo likusios ridos, įtrauks lengvai pasiekiamas įkrovimo stoteles.
Naudodamiesi „MyToyota“ programėle, C-HR+ savininkai gali stebėti ir valdyti pagrindinius savo automobilio parametrus, įskaitant įkrovimo būseną, įkrovimo laiką, prieinamumą ir naudojimo duomenis.
Visiškos ramybės garantija
Klientai, ypač pirmą kartą įsigyjantys BEV, gali būti ramūs, kad „Toyota C-HR+“ pasižymi visomis prekės ženklo savybėmis, ilgaamžiškumu ir patikimumu. Tai užtikrina Akumuliatoriaus priežiūros programa, pagal kurią kasmet tikrinama akumuliatoriaus būklė iki 10 metų arba vieno milijono kilometrų.
Baltijos šalyse „Toyota C-HR+“ bus pradėtas pardavinėti 2026 m. I ketvirtį.
Parašyti komentarą